Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Ideje fotografije u tržišnim komunikacijama

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 90
Ukupno 120

Naziv predmeta

Ideje fotografije u tržišnim komunikacijama

Oznaka predmeta

12817

Semestar

3

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Stvaranje kreativnih rješenja u umjetničkoj i primijenjenoj fotografiji. Cilj ovog predmeta je osposobiti studente da istraže, razviju i produciraju seriju fotografija. Studenti će planirati i producirati seriju fotografija temeljenu na kritičkom promišljanju odabrane teme. Naglasak je na samostalnom radu i istraživanju. Studenti svoja istraživanja i proces rada tjedno prezentiraju na satu, te u dijalogu sa nastavnikom i kolegama analiziraju, razvijaju i utvrđuju daljnju strategiju realizacije. Na taj način obogaćuju sposobnost verbalne prezentacije vlastitog rada i umjetničkog promišljanja uz intenzivan rad na osmišljavanju vizualne prezentacije. Cilj je razviti poticajnu sredinu i kroz razmjenu mišljenja unaprijediti vlastiti rad.

Sadržaj

Razumijevanje semiotike i sintakse fotografske slike. Kod fotografske slike. Interpretacija fotografske slike. Psihološki aspekti. Psihovizualni efekti. Fotografija i emocije. Ideje i kreativna rješenja. Mediji i propaganda. Marketing. Tržište. Brend. Poticanje kreativnosti. Metode kreativnosti.

Obvezna literatura

Davor Žerjav: “Kod fotografske slike”, Fotoklub Čakovec, 2014.

Preporučena literatura

Želimir Koščević:” Fotografska slika”, Školska knjiga, 2000.
Vilem Flusser “Filozofija fotografije”. Scarabeus, Zagreb, 2007.

Minimalni ishodi učenja

  • Odabir tehnike i kreativnih postupaka za rješavanje umjetničkih/produkcijskih zadataka
  • Sposobnost razvijanja koherentne serije fotografija na slobodnu ili zadanu temu
  • Sposobnost primjene stečenih znanja u analizi i procjeni vlastitih i tuđih fotografija
  • Osmisliti i realizirati umjetnički/komercijalni projekt
  • Verbalno ili pismeno obrazložiti proces nastajanja fotografskog rada
  • Prezentirati svoj rad pred stručnim gledateljem

Željeni ishodi učenja

  • Racionalna, svrsishodna i kreativna primjena opreme i postupaka pri rješavanju umjetničkih/produkcijskih zadataka
  • Razvijanje koherentne, zanimljive i vizualno atraktivne serije fotografija na slobodnu ili zadanu temu
  • Kritičko promišljanje u analizi i procjeni vlastitih i tuđih fotografija
  • Idejna i praktična realizacija zanimljivog i vizualno atraktivnog fotografskotg projekta
  • Kritičko promišljanje, te argumentacija ideje i konteksta nastajanja fotografskog rada
  • Kritičko promišljanje, te argumentacija ideje i konteksta svojih radova pred stručnim gledateljem, komisijom ili povjerenstvom.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.