Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Integrirana marketinška komunikacija

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 75
Ukupno 105

Naziv predmeta

Integrirana marketinška komunikacija

Oznaka predmeta

12802

Semestar

1

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Upoznati model marketinške komunikacijske strategiju u kontekstu novih tržišnih trendova

Sadržaj

Integrirana marketinška komunikacija / IMK - pojmovna razgraničenja. Procesi IMK: utjecanje ili izravno usmjeravanje ponašanja odabrane publike, obuhvat svih marki za kojima potrošači imaju potrebu, uporaba svih oblika komunikacija, ostvarivanje sinergijskoga učinka uz ostvarivanje dugotrajnog odnosa s kupcima. Model integrirane marketinške komunikacije. Marketinški komunikacijski miks: oglašavanje, izravna marketinška komunikacija, unapređenje prodaje, osobna prodaja, odnosi s javnošću, publicitet, vanjsko oglašavanje, sponzorstvo, izložbe, sajmovi, korporacijski identitet, ambalaža, prodajno mjesto i vještina trgovanja, usmena komunikacija. Strategije IMK: "iznad linije i ispod linije", strategija "guranja" i strategija "povlačenja", budžetiranje. IMK na međunarodnom tržištu: globalno tržište i trendovi, kulturalno i demografsko okružje, političko-pravni aspekti, globalno-lokalno. Strategije IMK na međunarodnim tržištima: isti proizvod/iste komunikacije, isti proizvod/različite komunikacije, drukčiji proizvod/iste komunikacije, drukčiji proizvod/drukčije komunikacije, novi proizvod/nove komunikacije. Standardi u međunarodnim IMK-prednost i nedostaci. Trendovi na globalnim tržištima, posebnosti europskog tržišta, osobenosti lokalnoga tržišta - različiti IMK miksevi za različita tržišta. Model višeslojne komunikacije i uloga "žive riječi". "Živa riječ" kao najmoćnije sredstvo izravnog kontakta u IMK - izravno iskustvo potrošača o proizvodu ili usluzi. Uloga interneta u IMK.

Obvezna literatura

Juska, J.M.(2018), Integrated Marketing Communication, Taylor and Francis, New York

Preporučena literatura

Kesić, T., Integrirana marketinška komunikacija, Opinio, Zagreb, 2003.

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti proces i prednosti integrirane marketinške komunikacije.
  • Usporediti glavne sastavnice i alate integrirane marketinške komunikacije.
  • Argumentirati koja bi učinkovita strategija integrirane marketinške komunikacije odgovarala potrebama specifičnog poduzeća.
  • Predložiti strateške opcije za izradu plana integrirane marketinške komunikacije u okviru specifičnog ”poslovnog slučaja”.

Željeni ishodi učenja

  • Ocijeniti i steći dubinski uvid u promjene u marke.
  • Analizirati utjecaj novih digitalnih tehnologija na pomak od tradicionalnog pristupa marketinškoj komunikaciji prema integriranoj marketinškoj komunikaciji.
  • Izabrati i predložiti strateške opcije integrirane marketinške komunikacije.
  • Utvrditi činitelje koji utječu na oblikovanje strategije integrirane marketinške komunikacije i razvoja marke.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.