Integrirana marketinška komunikacija - Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama - Visoko Učilište
Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Integrirana marketinška komunikacija

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 75
Ukupno 105

Naziv predmeta

Integrirana marketinška komunikacija

Oznaka predmeta

20-08-002

Semestar

1

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Unutar kolegija studenti će naučiti osnove integrirane marketinške komunikacije, uključujući alate, kanale i načine povećanja prodaje pomoću uspješnog plana komunikacijskih aktivnosti.

Sadržaj

Predmet studenta upoznaje s područjem integriranih marketinških komunikacija (IMC) i njegovom ulogom u marketinškom miksu. Akcent je stavljen na alate, jasne ciljeve, segmentaciju tržišta i ciljani marketing, unutar utvrđenih vremenskih i troškovnih parametara. Razvoj IMC programa zahtijeva razumijevanje cjelokupnog marketinškog procesa, teorije i procesa komunikacije, alata za marketinško komuniciranje, ponašanja potrošača i organizacijskih struktura i operacija marketinškog komuniciranja. Ovaj će tečaj ispitati postupak planiranja, razvoja, izvršavanja i mjerenja integriranih programa marketinške komunikacije.

Obvezna literatura

Juska, J.M.(2018), Integrated Marketing Communication, Taylor and Francis, New York

Preporučena literatura

Kesić, T., Integrirana marketinška komunikacija, Opinio, Zagreb, 2003.

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti proces i prednosti integrirane marketinške komunikacije.
  • Usporediti glavne sastavnice i alate integrirane marketinške komunikacije.
  • Argumentirati koja bi učinkovita strategija integrirane marketinške komunikacije odgovarala potrebama specifičnog poduzeća.
  • Predložiti strateške opcije za izradu plana integrirane marketinške komunikacije u okviru specifičnog ”poslovnog slučaja”.

Željeni ishodi učenja

  • Ocijeniti i steći dubinski uvid u promjene u marketinškim komunikacijama u digitalnom okruženju
  • Analizirati utjecaj novih digitalnih tehnologija na pomak od tradicionalnog pristupa marketinškoj komunikaciji prema integriranoj marketinškoj komunikaciji.
  • Izabrati i predložiti strateške opcije integrirane marketinške komunikacije.
  • Utvrditi činitelje koji utječu na oblikovanje strategije integrirane marketinške komunikacije i razvoja marke.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.