Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Kreativna ekonomija

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 90
Ukupno 120

Naziv predmeta

Kreativna ekonomija

Oznaka predmeta

12803

Semestar

1

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Razvoj kritičkog mišljenja o velikim promjenama u post-industrijskim društvima i rastućoj važnosti kreativnih djelatnosti za socio-ekonomski razvoju 21. stoljeću

Sadržaj

Velki izazovi za socio-ekonomski razvoj u 21. stoljeću; vrijeme velikih pormjena. Kreativne djelatnosti kao glavna poluga konkurentnosti i pokretač ekonomskog razvoja . Internetska ekonomija. Od fordizma do post-fordizma. Kreativna ekonomia i kreativna klasa. 3 T model (talenti, tehnologije, tolerancija) Richarda Floride za ekonomski razvoj. Kretaivni proces. Struktura kreativne ekonomije. Kultura, masovna kultura i pop kultura. Od umjetnosti za elitu do kreativnih industrija. Intelektualni kapital i intelektulano vlasništvo. Kreativno poduzetništvo. Upravljanje kreativnim djelatnostima. Javne politike i kreativne industrije. Kreativni gradovi. EU i kreativne industrije.

Obvezna literatura

Novotny,D. (2015), Kreativna ekonomija - kako iskoristiti kapital ljudskog uma kao pokretača ekonosmkog rasta u 21. stoljeću, TandMC Pubications , Munich / Zagreb

Preporučena literatura

Howkins, J.,(2003), Kreativna ekonomija, Binoza press, Zagreb, 2003
Florida, R. (2012), The Rise of The Creative Class-Revisited, Basic Books

Minimalni ishodi učenja

  • Valorizirati ulogu kreativne ekonomije za ekonomski rast u 21. stoljeću.
  • Ocijeniti utjecaj internetske ekonomije na razvoj i rast kreativne ekonomije i nove kreativne društvene klase.
  • Usporediti kulturne i kreativne ekonomske djelatnosti te utvrditi razliku između umjetnosti i kreativnih industrija.
  • Preporučiti strateške opcije za kreativni razvoj poduzeća i upravljanja kreativnom ekonomijom u post-industrijskim gradovima.

Željeni ishodi učenja

  • Kritički prosuđivati složenost socio-ekonomskih izazova u post-industrijskom/ post-fordističkom vremenu i uloge intelektualnog kapitala.
  • Argumentirati mišljenje o ljudskom kapitalu kao temeljnom činitelju konkurentosti u suvremenom tržišnom okruženju.
  • Procijeniti značenje pojedinih kreativnih industrija i njihov učinak na nacionalne ekonomije.
  • Kritički ocijeniti javne politike povezane s kreativnom ekonomijom.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.