Image for
Naslovnica

Kreativni proces

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Kreativni proces

Oznaka predmeta

20-07-009

Semestar

2

ECTS

3

Nastavnici i suradnici

Cilj

Kolegij pokriva područja metodologije kreativnih tehnika, strateškog mišljenja i integriranog komuniciranja. Kolegij će uvesti studente u elementarna aspekte i alate kreativne komunikacije, od osmišljavanja koncepta preko copywritinga do vizualizacije. Analiziranjem najpoznatijih radova nagrađenih na međunarodnim festivalima, usvojit će osnovne znanja i tehnike kreativnog oglašavanja, te razumjeti komparativnih prednosti pojedinih vrsta oglasnih sredstava i medija.

Sadržaj

Uvod u različite koncepte oglašavanja u tiskanim i elektroničkim medijima te unutar cjelovite kampanje. Povezanost tekstualnog i vizualnog dijela poruke u raznim sredstvima oglašavanja. Elementarna znanja koncipiranja, razvoja, tretmana i strukture koncepta kao nositelja ideje, kao temelja kreativne komunikacije. Razrada semantičkih kodova. Oblikovanje ideja prema ciljnim skupinama. Copywriting i vizualizacija u klasičnim tiskanim medijima, na televiziji, u kinu i na radiju. Tehnike razrade story-bordova i skriptova. Analiza radova odlikovanih međunarodnim nagradama. Kolegij će studente uvesti u svijet kreativnih procesa, definirat će i razlučiti pojmove koncepta i ideje i njegove specifične uloge unutar strukture tima kreativnih stručnjaka, kao i značenje u širem kontekstu tržišnih komunikacija. Upoznat će studente s osnovnim fazama i metodama procesa kreativnog mišljenja od strategije preko razrade do produkcije. Od studenata se očekuje svladavanje osnovnih teoretskih i praktičnih znanja sadržanih u predavanjima; aktivno sudjelovanje u nastavi i diskusijama na predavanjima. Zahtijevat će se i uspješno izvršenje kraćih zadataka na nastavi, te domaćih zadataka unutar kojih će studenti upoznati osnovne korake unutar kreativnih projekata. Ostali oblici provođenja nastave uključivat će povremene sadržaje uz zbivanja na oglašavačkoj sceni.

Obvezna literatura

Barry P., The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later, Thames and Hudson, 2016.

Preporučena literatura

Bowdery R., Basics Advertising 01 – Copywriting, AVA Publishing, 2008.
Arens W. F., Contemporary Advertising, McGraw-Hill Irwin, 2016.
Berger W., Advertising Today, Phaidon Press Ltd., 2001.
Pricken, M.; Creative Strategies, Thames and Hudson, New York, 2010.
Belak, B.; Ma tko samo smišlja te reklame?!?, Rebel, Zagreb, 2008.

Minimalni ishodi učenja

  • Prepoznavati koncept u pojedinoj komunikaciji
  • Poznavati različite kreativne metode rada
  • Razvijati i procjenjivati ideje
  • Obrazložiti prednosti korištenja simbola u komunikaciji
  • Poznavati osnove strateškog razmišljanja
  • Povezivati tekstualni i vizualni dio poruke
  • Poznavati osnovne strukture kampanje
  • Poznavati osnove ambijentalnih medija

Željeni ishodi učenja

  • Osmišljavati koncept prema željenoj komunikaciji
  • Koristiti različite kreativne metode prema zadatku
  • Smišljati više različitih originalnih ideja
  • Ovladati osnovnim principima upotrebe simbola u službi komunikacijske poruke
  • Smišljati osnovne kreativne strategije
  • Samostalno oblikovati skice oglasa za tiskane medije
  • Idejno kreirati jednostavne kampanje
  • Osmišljavati relevantne ideje za ambijentalne medije
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.