Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Lateralni marketing

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 90
Ukupno 120

Naziv predmeta

Lateralni marketing

Oznaka predmeta

12819

Semestar

3

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Upoznavanje s novim marketinškim konceptima koji uključuju prošireno (lateralno) razmišjanje kao rezultat kreativnog procesa.

Sadržaj

Glavni razlozi za lateralni marketing: u hiperkonkurentskom tržišnom okruženju tržište postaje hipersegmentirano zbog čega rješenja vertikalnog marketinškog razmišljanja postaju nedostatna. Dok marketinško razmišljanje po vertikali pomaže da otkrivamo i vrlo male podgrupe potrošača za koje treba razviti proizvod ili uslugu, lateralno marketinško razmišljanje pomaže razvoju potpuno novoga proizvoda za puno širi krug potrošača uz nove oblike, metode i sredstva oglašavanja. Novi koncepti lateralnog marketinga su rezultat kreativnoga procesa puno više nego procesa beskonačne segmentacije tržišta. Temeljne definicije procesa lateralnog marketinga. Tri koraka lateralnog marketinga: izbor fokusa u marketinškom procesu, izazivanje marketinškog „jaza“, uspostavljanje veza. Lateralni marketing na razini tržišta, na razini proizvoda, na razini marketingmixa. Primjena lateralnog marketinga: tržište ideja (cilj nije nizanje novih ideja već povezivanje prijedloga i ideja koje se javljaju kod lateralnih pomaka), tržište kapitala (treba osigurati kapital za poticanje lateralnom mišljenja suradnika na seminarima, treninzima i sl.), tržište talenata ( potraga za suradnicima s raznovrsnim talentima). Analiza slučajeva lateralnog marketinškog razmišljanja.

Obvezna literatura

Kotler, P., Trias de Bes, F., Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas, J. Wiley and Sons, Hoboken, New Jersey, USA, 2003

Preporučena literatura

De Bono,E, Lateral Thinking, Vermilion, London, UK, 2014

Minimalni ishodi učenja

  • Razumjeti razvoj tržišta i tržišne dinamike
  • Definirati slabe i jake strane tradiciolanog marketinga
  • Oblikovati proces lateralnog marketinga kao nadopunjujućeg vertikalnom marketingu
  • Razumjeti učinke lateralnog marketinga na marketinški miks

Željeni ishodi učenja

  • Objasniti kako nove digitalne tehnologije potiču i utječu revolucionarne promjene na mnogim tržištima
  • Analizirati potrebe za lateralnim razmišljanjima u vertikalnim marletinškim procesima
  • Oblikovati konačne rezultate procesa lateralnog marketing
  • Primijeniti lateralni marketing u poduzećima te na taj način utjecati na povećavanje vrijednosti poduzeća
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.