Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Upravljanje idejama u tržišnim komunikacijama

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 135
Ukupno 180

Naziv predmeta

Upravljanje idejama u tržišnim komunikacijama

Oznaka predmeta

12807

Semestar

1

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Upoznati studente s kompleksnošću procesa kreiranja ideje kao jednog od temeljnih oruđa prednosti na tržištu te s metodama upravljanja tim procesima.

Sadržaj

Uloga kreativnosti u društvu i odnos društva prema kreativnosti. Procesi i metode kreiranja ideje. Ideja, inovacija, izum, brand, … Posebnosti kreiranja ideje kod pojedinca-kreativca, manjih kreativnih timova, kreativnih odjela ili ukupnih resursa marketinških agencija te korporativnih odjela tvrtki i ustanova. Metode kreiranja ideja i metode upravljanja procesima kreiranja. Liderstvo i poticanje kreativne atmosfere. Sinergija čimbenika uključenih u proces. Komunikacijske platforme i ostali oblici unosa potencijalnih potrošača u sam proces generiranja ideje. Analize realiziranih projekata. Kreiranje projekata u zamišljenim uvjetima.

Obvezna literatura

1.Josip Vrančić: IDEA-L-NO!?, ideje and tržične komuniakcije (e-knjiga), vlastita naklada, 2019.
(** + digitalna publikacija s pregledom predavanja (preko moodlea, prije M1 i M2); dodatna osnaženja lekcija, sa sadržajima iz stručne literature ostalih autora, gradivom za koje se uvidom u znanje studenata pokaže potrebnim)

Minimalni ishodi učenja

  • Koristiti osnovne termine vezane uz projekte kreiranja ideje
  • Poznavati temeljna pravila i metode struke pri izradi projekata kreacije ideje
  • Kreirati jednostavniji projekt osmišljavanja ideje u zadanim uvjetima uz mentoriranje
  • Poznavati osnovne specifičnosti upravljanja projekatima kreacije ideje u okruženju manjih ili većih timova, agencija za tržišne komunikacije ili korporativnih odjela
  • Kreirati sustav upravljanja procesom kreiranja ideje uz nužno mentoriranje

Željeni ishodi učenja

  • Napredno koristiti termine vezane uz tipologiju projekata kreiranja ideje te prepoznavati njihov međuodnos u praksi
  • Poznavati najšira pravila i metode struke te prepoznavati njihovnu primjenjivost u stvarnom okruženju, a u zadanim uvjetima i problemima prepoznavati rješenje i priliku
  • Samostalno kreirati jednostavniji projekt osmišljavanja ideje u zadanim uvjetima
  • Napredno poznavati specifičnosti upravljanja projekatima kreacije ideje u okruženju manjih ili većih timova, agencija za tržišne komunikacije ili korporativnih odjela te dubinski analizirati i sintetizirati podatke uz naglašene liderske osobine
  • Samostalno kreirati kompleksniji sustav upravljanja procesom kreiranja ideje kroz sve etape, rješavajući koncepcijske i organizacijske stavke uz naglašene liderske osobine
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.