Image for
Naslovnica

Upravljanje procesima oblikovanja tržišnih komunikacija 1

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Upravljanje procesima oblikovanja tržišnih komunikacija 1

Oznaka predmeta

20-07-089

Semestar

5

ECTS

3

Nastavnici i suradnici

Cilj

Kolegij će studente uvesti u disciplinu art directiona te ih osposobiti za razumijevanje upravljanja procesima oblikovanja na konceptualnoj razini kroz korištenje osnovnih elemenata art directiona. Upoznat će studente s principima percepcije, tumačenja i prenošenja poruke te osnovnim fazama i metodama procesa kreativnog mišljenja od strategije do vizualizacije. Studenti će moći definirati i razlučiti pojmove art directiona i funkcije art directora, njegovu specifičnu ulogu unutar strukture tima kreativnih stručnjaka, kao i značenje u širem kontekstu tržišnih komunikacija.

Sadržaj

Predavačke cjeline se sastoje od teorijskog i praktičnog savladavanja vještina potrebnih za rad u tržišnim komunikacijama od strateškog mišljenja do integriranog komuniciranja. Program kroz vježbe simulira razne aspekte tipičnih tržišnih projekata, dok teorijska predavanja i analiza radova pružaju upoznavanje s metodologijama njihova rješavanja. Naglasak u svladavanju oglašavačkih disciplina je na konceptualnom mišljenju; kroz vježbe studenti će biti poticani da smišljaju što veći broj pristupa i ideja na zadane probleme koji će pokrivati raspon tipičnih realnih situacija iz prakse. Ostali oblici provođenja nastave uključuju sadržaje vezane uz zbivanja na art direction sceni.

Obvezna literatura

Mahon N., Basics Advertising 02 - Art Direction, AVA Publishing, 2010.

Preporučena literatura

Langwost R., How to catch the Big Idea: The Strategies of the Top-Creatives, Publicis, 2005.
Heller S., Vienne V., The Education of an Art Director, Allworth Press, 2005.
Heller S., Vienne V., Art direction explaineded at last!, Laurence King Publishers, 2009.
Berger W., Advertising Today, Phaidon Press Ltd., 2001.
Arens W. F., Contemporary Advertising, McGraw-Hill Irwin, 2016.

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti što je art direction i koja je njegova uloga u komuniciranju tržišne poruke.
  • Objasniti ključne osobe i kampanje koje su utjecale na moderni art direction.
  • Objasniti ulogu art directiona unutar pojedinih faza kreativnog procesa.
  • Objasniti utjecaj percepcije ciljne skupine na art direction.
  • Objasniti osnovne strategije u vizualizaciji ideje oglasa.
  • Razvijati i procjenjivati ideje kreativnih procesa.
  • Obrazložiti art direction pristup kroz primjenu.

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati stratešku funkciju art directiona unutar šireg konteksta marketinga i oglašavanja.
  • Analizirati ekonomsku, društvenu i kulturnu ulogu ključnih osoba i kampanja koju su oblikovale moderni art direction.
  • Analizirati uloge art directora od inicijalnog briefiranja do finalne produkcije, te suradnje s različitim članovima tima.
  • Analizirati utjecaj psihologije potrošača i društvenih vrijednosti na art direction.
  • Strateški razmišljati i planirati vizualni stil komunikacije obzirom na simboličku, informativnu i emocionalnu razinu poruke.
  • Procjenjivati potencijal alternativnih pristupa unutar razvoja kreativnih rješenja problema.
  • Procijeniti prednosti i mane različitih kreativnih disciplina unutar produkcijskih i medijskih zadatosti.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.