Image for
Naslovnica

Upravljanje procesima oblikovanja tržišnih komunikacija 2

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Upravljanje procesima oblikovanja tržišnih komunikacija 2

Oznaka predmeta

20-07-058

Semestar

6

ECTS

3

Nastavnici i suradnici

Cilj

Kolegij će studentima pružiti specijaliziranu metodologiju i vještine koje će moći primijeniti u profesionalnom radu upravljanja procesima oblikovanja, šireći i povezujući znanja iz područja koncepcija oglašavanja i marketinga, s posebnim naglaskom na stilove i alate vezane uz praksu vizualnog oblikovanja tržišnih komunikacija, potrebnih u završnim fazama projekata, odabira medijskih kanala, realizaciji i produkciji.

Sadržaj

Predavačke cjeline uključuju specifična znanja i metode koje će studentima omogućiti samostalno vizualno oblikovanje projekata, odnosno ovladavanje usklađivanjem sadržaja i forme na višoj razini, uključujući primjenu srodnih disciplina fotografije, ilustracije, tipografije, kao i psihologije tržišnih komunikacija. Kroz vizualno oblikovanje projektnih zadataka simulira se upravljanje procesom oblikovanja realnog projekta, te se putem svladavaju svi koraci, tehnike i metode realizacije odabranog idejnog rješenja, od moodboarda i layouta do finalnog dizajniranog rješenja. Pritom se vježba i prezentacijsko umijeće prilikom obrazlaganja rješenja svake etape, te se na kraju usavršava izrada završne prezentacije.

Obvezna literatura

Mahon N., Basics Advertising 02 - Art Direction, AVA Publishing, 2010.

Preporučena literatura

1. Leonard N., Ambrose G., Basics Graphic Design 08 - Design Research, AVA Publishing, 2012.
2. Heller S., Vienne V., The Education of an Art Director, Allworth Press, 2005.
3. Heller S., Vienne V., Art direction explaineded at last!, Laurence King Publishers, 2009.
4. Berger W., Advertising Today, Phaidon Press Ltd., 2001.
5. Arens W. F., Contemporary Advertising, McGraw-Hill Irwin, 2016.

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti osnovne prednosti pojedinih stilova i tehnika u art directionu
  • Objasniti izražajne mogućnosti boje i forme u art directionu
  • Obrazložiti ulogu fotografije, ilustracije i tipografije u art directionu
  • Obrazložiti prednosti pojedinih medijskih kanala
  • Razumjeti princip integriranja različitih kanala u cjelovitu kampanju
  • Poznavati osnovne faze produkcije i uloge ključnih stručnjaka u procesu

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati i primijeniti najrelevantnije stilove i tehnike na određenom projektu
  • Analizirati i primijeniti izražajne mogućnosti boje i forme u učinkovitom motiviranju specifične ciljne skupine
  • Ovladati osnovnim izvedbenim principima fotografije, ilustracije i tipografije sukladno zadanom brendu i poruci
  • Procijeniti prednosti pojedinih medijskih kanala u svrhu komunikacijskog cilja, te po potrebi predlagati nove
  • Planirati vizualno oblikovanje sukladno zakonitostima konzistentne integrirane komunikacije
  • Analizirati različite produkcijske stilove, te briefirati ključne suradnike sukladno zadanom brendu i poruci
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.