Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Upravljanje procesima u tržišnim komunikacijama

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 135

Naziv predmeta

Upravljanje procesima u tržišnim komunikacijama

Oznaka predmeta

12826

Semestar

1

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Upoznati studente s kreativnosti u kontekstu tržišnih komunikacija s naglaskom na kreativnom menadžmentu tržišnih komunikacija. Pohađajući kolegij, studenti će naučiti razumjeti stavove i očekivanja klijenta i kad ovaj to nije u stanju jasno izraziti, biti će u stanju jasno to prenijeti kreativnom timu, postat će sposobni iznijeti nekoliko solucija mogućih pristupa rješavanja, steći jasnu sliku ukupnog kreativnog procesa u svakom pojedinačnom slučaju, vješto koristeći sva korisna iskustva i znanja svih vidova kreativnog izražavanja.

Sadržaj

Različiti procesi u tržišnim komunikacijama od suradnje s klijentom do suradnje unutar time stručnjaka s različitim znanjima i vještinama. Alati i tehnike efikasnog planiranja, organizacije i menadžmenta. Razumijevanje i korištenje najboljih praksi upravljanje kreativnim procesima koji donose uspješne rezultate. Koordiniranje i usmjeravanje kreativnih resursa prema zadanom cilju, korištenje talenata i procedura prema zahtjevima različitih kreativnih zadataka. Kreativni menadžment tržišnih komunikacija: osmišljavanje, oblikovanje i koordiniranje kreativnih poslova poduzeća/agencije, nadzor i kontrola rada kreativnih djelatnika, kreativnih rješenja i izvedbi pojedinačnih oglasnih djela ili cjelovitih oglasnih kampanja, stvaranje ukupne kreativne atmosfere, liderstvo u kreativnim odjelima kao spona između različitih kreativnih izraza i faza, razumijevanje kreativnih procesa. Kreativnost u tržišnim komunikacijama kao primijenjena kreativnost: procesi, situacije i parametri iznalaženja novih rješenja ili novih načina interpretacije postojećih elementa te dovođenje u novi kontekst radi postizanja definiranoga cilja. Kreativnost oglašavanja kao sinergija specijalističkih disciplina, odnosa s klijentima, hrabrosti, razumijevanja i povjerenja. Znanja potrebna za analizu, modeliranje, optimiranje i dokumentaciju procesa tržišnih komunikacija u cjelini s fokusom na tri strateška polja: orijentaciju prema klijentima, orijentaciju prema (su)radnicima i orijentaciju prema procesima. Vještine i tehnike upravljanja projektima s ciljem da posao završe na vrijeme u skladu s budžetom uz visoke profesionalne standarde. Životni ciklus projekta uključujući koordinirane aktivnosti s određenim početkom, krajem i određenim ciljem čije je ostvarenje ograničeno vremenom, troškovima i resursima.

Obvezna literatura

Stone T. L., Managing the Design Process - Implementing Design, Rockport Publishers, 2010.

Preporučena literatura

Ambrose G., Harris P., Basics Design 08 - Design Th!nking, AVA Publishing, 2010.
Pricken M., Creative Advertising, Thames and Hudson, 2008.
Best K., Fundamentals of Design Management, AVA Publishing, 2010.
Stone T. L., Managing the Design Process - Concept Development, Rockport Publishers, 2010.
Cloninger C., Hot-Wiring Your Creative Process, New Riders, 2006.

Minimalni ishodi učenja

  • Shvaćanje važnosti upravljanja kreativnim procesom
  • Postavljanje tipskih projekata
  • Poznavanje faza kod jednostavnih i složenih projekata
  • Mogućnost procjene troškova tipskih projekata
  • Poznavanje osnova timskog rada
  • Poznavanje osnova upravljanja timom
  • Poznavanje pristupa suradnji s klijentom
  • Shvaćanje osnova profitabilnosti na kreativnog projektu

Željeni ishodi učenja

  • Poznavanje i primjena kriterija upravljanja procesom
  • Određivanja zadataka unutar tipskih projekata
  • Sposobnost nadziranja faza svih vrsta projekata
  • Raspodjela budžeta unutar projekta i strategija naplate
  • Postavljanje i raspodjela uloga unutar tima
  • Vještine upravljanja i nadzora timskog rada
  • Ovladavanje metodama uspješnog vođenja klijenta
  • Ovladavanje metodama pospješivanja profitabilnosti
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.