Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

Stručni diplomski studij:
Kreativno upravljanje tržišnim komunikacijama
Ukoliko te zanima kako steći hrvatsku i britansku diplomu (diplomu Visokog učilišta Algebra i diplomu Goldsmiths, University of London), saznaj više na linku koji slijedi:
Saznajte više- Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
- Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 25 godina
- Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
- Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja
Tehnologijom nadahnuto vrijeme u kojem živimo postavlja pred nas nove izazove i traži nove načine za rješavanje sve kompleksnijih problema. Naravno, ovakve izazove treba razumjeti i usvajati, svakodnevno. Stručni diplomski studij kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama priprema te baš za ovakve situacije. Znanja koja ćeš ovdje steći pomoći će ti da budeš dio digitalno transformiranog svijeta, u kojem samo stalna predanost inovacijama osigurava uspjeh.
Vođenje timova sastavljenih od najrazličitijih stručnjaka, ali i vođenje vlastitog posla tek su neke od vještina koje ćeš upoznati i usvojiti na ovom studiju. Tehnologija je danas uvjet poslovnog uspjeha, ali i tehnologija je ništa bez ljudi koji ju poznaju i razvijaju. Želimo ti pokazati svu važnost tehnologije u današnjem poslovnom okruženju, ali i naučiti te kako upravljati ljudima koji tu tehnologiju koriste. Isto tako, kako razumjeti i kako komunicirati s onima koji proizvode i usluge kojima ćeš upravljati moraju zavoljeti kako bi ih kupili i kako bi im ostali vjerni.
Naš je zadatak pokazati ti kako pokrenuti, voditi, procijeniti i finalizirati najzahtjevnije projekte i to u najrazličitijim područjima ili industrijama. Vjerujemo kako ćeš na kraju studija moći voditi kompleksne marketinške kampanje i donositi važne poslovne odluke.
Preuzmi vodič za studenteNeki od poslova za koje te pripremamo:
- Kreativni direktor/Creative Director
- Pozicija kreativnog direktora neophodna je u oglašivačkoj, medijskoj, izdavačkoj ali i svakoj drugoj industriji koja zahtjeva vizualno oblikovanje kreativnih koncepata. Kreativni direktor ključna je osoba pri stvaranju integralnih marketinških kampanji, jednako vješt u bavljenju tekstualnim i vizualnim sadržajima.
- Marketing Director/Direktor marketinga
- Izuzetno odgovorna pozicija na kojoj moraš znati razviti marketinšku strategiju uključujući brojne ekonomske indikatore; od analize konkurencije do detaljne razrade i planiranja budžeta. Tvoje odluke imat će dalekosežne posljedice kako za proizvode i usluge koje vodiš tako i šire – ti stvaraš potrošačke trendove i utječeš na kupovne navike velikog broja ljudi.
- Client Service Director/Direktor odnosa sa klijentima
- Odnosi sa klijentima vrlo su često presudni element za uspjeh neke tvrtke, ali i bilo kojeg projekta, usluge, ideje ili proizvoda. Osoba koja nadgleda i vodi odnose sa klijentima mora imati i pregovaračke i marketinške, ali i vrlo razvijene organizacijske sposobnosti. Analitički um i razumijevanje ljudskih interakcija neophodni su za uspjeh u ovom poslu.
- Strategic Planner/Strateški planer
- Šira slika je ono što te pokreće. Tvoj doprinos organizaciji sastoji se u razumijevanju trendova, dubinskoj analizi svih aspekata poslovanja i naposljetku u hrabroj, originalnoj viziji razvoja koju ćeš znat argumentirati i preporučiti onima koji odlučuju. Jer, tvoja kvalitetna priprema često će biti odlučujuća pri donošenju vrlo važnih poslovnih odluka.
Primjer kolegija
Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama
Što je to cross-cultural dizajn? Kompanije danas više no ikad prije šire svoja korisnička iskustva preko nacionalnih i kulturoloških granica. Cross-cultural dizajn je proces sukladan tim tendencijama, a riječ je o dizajnu tehnologija i komunikacije namijenjenih različitim kulturama, jezicima i stupnjevima kupovne moći. Takvim pristupom omogućuje se korisničko iskustvo neovisno o kulturološkim granicama. Trebamo li corss-cultural dizajn? Tehnologija i komunikacija su uvijek podložni kulturi u kojoj nastaju i koju onda povratno i stvaraju. Upravo stoga, korisnici sami na osnovu svojih kulturoloških spoznaja i interpretiraju proizvode koje koriste. Na ovom kolegiju ćeš naučiti kako definirati ciljanu skupinu za neki proizvod ili uslugu i kako razumjeti društvenu kulturu pojedinog potrošača.