Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.
Naslovnica
Ishodi učenja na razini studijskog programa
- Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
- Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 24 godine
- Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
- Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja
Specijalistički stručni studij Dizajna
Ishodi učenja na razini studijskog programa
OPĆI ISHODI UČENJA:
- Analizirati i razložiti probleme primjene, dorade i nove implementacije postojećih vizualnih sadržaja u širem poslovnom kontekstu te podržati adekvatna rješenja korištenjem tehnika kreativnog i kritičkog razmišljanja
- Izvesti samostalno zahtjevniji tržišni projekt pri tome se vodeći postavljenim zahtjevima i standardima, primjenom modernih tehnologija, alata i metodologije,
- Prilagoditi razmišljanje i razradu vizualnih sadržaja prema formi, funkcionalnosti, upotrebi i platformi korištenja
- Osvijestiti potrebu, te potom pripremiti plan zaštite intelektualnog vlasništva te razvitak aktivnosti na jačanju brand identiteta i cjelovite ideje koja stoji iza vizualnih sadržaja,
- Pristupiti novim trendovima, razvitku tehnologija i materijala na strukturiran način kojim osigurava samostalnost, logičnost pristupa rješavanju problema te kreiranje vizualnih rješenja koja izlaze izvan okvira poznatog i uobičajenog
- Provesti proizvod ili motiv kroz stilske i psihološke postulate te dodatnim vizualnim razvojem ideje poduprijeti njegov cilj i poboljšati percepciju na tržištu
POSEBNI ISHODI UČENJA:
- Predlagati rješenja kroz upotrebu trodimenzionalnih vizualizacija i animacija kojima se osigurava optimiziran i brži proces izrade vizualnog sadržaja u odnosu na dvodimenzionalne vektorske ili rasterske tehnike
- Analitički sintetizirati podatke, prepoznajući trendove i poruke kako bi kroz primjere iz tržišnih komunikacija komunicirali primjenjiva rješenja na tržištu
- Vrednovati poduzetničku ideju te predlagati adekvatne poslovne i organizacijske uvijete za njenu realizaciju u području kreativnih i kulturnih industrija
- Oblikovati i izrađivati složene audio-video sadržaje koji uključuju specijalne efekte i animacije, koristeći se digitalnim alatima, a sve u skladu sa scenarijem, knjigom snimanja i razradom kadrova
- Respektiranjem specifičnosti digitalnih komunikacijskih kanala i platformi svoju ideju ili poruku optimizirati prema potrebama korisnika, brenda i očekivanog komunikacijskog učinka
- Konceptualizirati i kreirati vlastiti portfolio, sa optimiziranim zaštićenim radovima i strategijom plasmana kojom na željeni dinamičan način možemo komunicirati vlastite radove prema postizanju socijalne percepcije kreatora prema nekom cilju ili društvenoj grupi