Image for
Naslovnica

Vizualizacija storytellinga

  • Predavanje 30
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Vizualizacija storytellinga

Oznaka predmeta

22-08-507

Semestar

2

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul usredotočen je na vizualno pripovijedanje kao suvremeni koncept koji se koristi u dizajnerskim procesima i stvaranju narative i dinamičkog odnosa između stvaratelja i kupaca. Modul će studentima omogućiti da dublje razumiju kako ispričati priču o određenoj ideji, proizvodu ili dizajnerskom projektu pomoću vizualizacije kao osnovnog prezentacijskog alata.

Studenti će steći vještine potrebne za razvijanje učinkovite strukture pripovijedanja u svrhu predstavljanja dizajnerskih ideja i stvaranja vizualnih narativa koji se mogu učinkovito konceptualizirati kako bi se privukla pažnja kupca. Studenti će se upoznati s različitim vrstama tehnika vizualnog pripovijedanja koristeći razne vrste specifičnih vizualnih medija. To će uključivati skice, ilustracije, grafike, fotografije, vizualizaciju podataka kao i video medij. Proces vizualizacije priče naučit će se korištenjem specifičnih vizualnih metoda za stvaranje sekvencijalnih narativnih planova poput storyboardinga, kreativnog pisanja, strateškog dizajna razmišljanja i razvijanja kinematografskog gledišta za složenije vizualne strukture.

Učenjem vizualnih narativnih principa studenti će moći stvoriti specifične odnose između predmeta svojih izlaganja i publike. Upoznat će se s načinima postavljanja vizuala i podataka kako bi privukli pažnju kupaca. Ovaj će modul također značajno poboljšati sposobnost pismenosti učenika, njihovo razmišljanje o konceptualnom dizajnu i njihovu sposobnost stvaranja specifičnog vizualnog dramskog koncepta kako bi se postigao poželjan emocionalni utjecaj na različite tipove korisnika.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Denning, S. (2011) Storytelling: Mastering the Art and Discipline of Business Narrative, Wiley, New Jersey.

Preporučena literatura:
2. Morris, M. (2020) The Storytelling Method: Steps To Maximize a Simple Story and Make It Powerful, Inspiring, and Unforgettable, Talking People, New Jersey.

Dodatna literatura:
3. Hatavara, M., Hyvärinen, M., Mäkelä, M., Mäyrä, F. (2018) Narrative Theory, Literature, and New Media, Routlege, London.
4. Eisner, W. (2008) Graphic Storytelling and Visual Narrative, W. W. Norton and Company, New York.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Analizirati strukturu priče korištenjem različitih vizualnih medija uzimajući u obzir utjecaj publike.
  • Upotrijebiti metodu vizualnog pripovijedanja u svrhu stvaranja narativne strukture i predstaviti osnovnu ideju dizajna.
  • Dizajnirati osnovni narativni koncept i izraditi prezentaciju projekta pomoću metode vizualnog pripovijedanja.
  • Procijeniti narativnu strukturu dizajna i učinak koji je postignut na kupce.

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati strukturu priče korištenjem različitih vizualnih medija i prepoznavanjem specifičnog utjecaja publike na svaki vizualni medij.
  • Koristiti različite metode vizualnog pripovijedanja u svrhu stvaranja narativne strukture i predstaviti dizajnerski projekt.
  • Dizajnirati napredni narativni koncept i izraditi prezentaciju projekta pomoću metode vizualnog pripovijedanja.
  • Procijeniti i razraditi narativnu strukturu dizajna i učinak koji je postignut na kupce.
Podijeli: Facebook Twitter