
Vizualizacija storytellinga
- Predavanje 30
- Vježbe 15
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Vizualizacija storytellinga
Oznaka predmeta
22-08-507
Semestar
2
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul usredotočen je na vizualno pripovijedanje kao suvremeni koncept koji se koristi u dizajnerskim procesima i stvaranju narative i dinamičkog odnosa između stvaratelja i kupaca. Modul će studentima omogućiti da dublje razumiju kako ispričati priču o određenoj ideji, proizvodu ili dizajnerskom projektu pomoću vizualizacije kao osnovnog prezentacijskog alata.
Studenti će steći vještine potrebne za razvijanje učinkovite strukture pripovijedanja u svrhu predstavljanja dizajnerskih ideja i stvaranja vizualnih narativa koji se mogu učinkovito konceptualizirati kako bi se privukla pažnja kupca. Studenti će se upoznati s različitim vrstama tehnika vizualnog pripovijedanja koristeći razne vrste specifičnih vizualnih medija. To će uključivati skice, ilustracije, grafike, fotografije, vizualizaciju podataka kao i video medij. Proces vizualizacije priče naučit će se korištenjem specifičnih vizualnih metoda za stvaranje sekvencijalnih narativnih planova poput storyboardinga, kreativnog pisanja, strateškog dizajna razmišljanja i razvijanja kinematografskog gledišta za složenije vizualne strukture.
Učenjem vizualnih narativnih principa studenti će moći stvoriti specifične odnose između predmeta svojih izlaganja i publike. Upoznat će se s načinima postavljanja vizuala i podataka kako bi privukli pažnju kupaca. Ovaj će modul također značajno poboljšati sposobnost pismenosti učenika, njihovo razmišljanje o konceptualnom dizajnu i njihovu sposobnost stvaranja specifičnog vizualnog dramskog koncepta kako bi se postigao poželjan emocionalni utjecaj na različite tipove korisnika.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Denning, S. (2011) Storytelling: Mastering the Art and Discipline of Business Narrative, Wiley, New Jersey.
Preporučena literatura:
2. Morris, M. (2020) The Storytelling Method: Steps To Maximize a Simple Story and Make It Powerful, Inspiring, and Unforgettable, Talking People, New Jersey.
Dodatna literatura:
3. Hatavara, M., Hyvärinen, M., Mäkelä, M., Mäyrä, F. (2018) Narrative Theory, Literature, and New Media, Routlege, London.
4. Eisner, W. (2008) Graphic Storytelling and Visual Narrative, W. W. Norton and Company, New York.
Minimalni ishodi učenja
- Analizirati strukturu priče korištenjem različitih vizualnih medija uzimajući u obzir utjecaj publike.
- Upotrijebiti metodu vizualnog pripovijedanja u svrhu stvaranja narativne strukture i predstaviti osnovnu ideju dizajna.
- Dizajnirati osnovni narativni koncept i izraditi prezentaciju projekta pomoću metode vizualnog pripovijedanja.
- Procijeniti narativnu strukturu dizajna i učinak koji je postignut na kupce.
Željeni ishodi učenja
- Analizirati strukturu priče korištenjem različitih vizualnih medija i prepoznavanjem specifičnog utjecaja publike na svaki vizualni medij.
- Koristiti različite metode vizualnog pripovijedanja u svrhu stvaranja narativne strukture i predstaviti dizajnerski projekt.
- Dizajnirati napredni narativni koncept i izraditi prezentaciju projekta pomoću metode vizualnog pripovijedanja.
- Procijeniti i razraditi narativnu strukturu dizajna i učinak koji je postignut na kupce.