Analiza društvenih mreža

izv. prof. dr. sc. Robert Kopal

izv.prof.dr.sc. Robert Kopal, viši znanstveni suradnik; profesor visoke škole u trajnom zvanju; posebni savjetnik predsjednika Vlade RH za nacionalnu sigurnost. Dosadašnje profesionalno i znanstveno iskustvo: Državni tajnik MUP-a RH; dekan Visokog učilišta Effectus-studij financije i pravo; predavač i gost predavač na više visokih učilišta u RH i inozemstvu te na programu CROMA EduCare (Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika); savjetnik Uprave IN2 Grupe za R&D/znanstveni savjetnik; Chief Science Officer u IN2data; obavljao poslove glavnoga obavještajnog analitičara MUP-a RH; viši menadžer u POA-i i SOA-i; objavio 11 knjiga u RH i inozemstvu (Ekonomska analiza međunarodnog terorizma; Teorija igara, Tehnike kompetitivne analize i dr.); autor više poglavlja u knjigama te 60+ stručnih i znanstvenih radova u RH i inozemstvu; voditelj i predavač na 100+ poslovnih i analitičkih radionica u RH i inozemstvu (trenirao policijske službenike 11 država); dizajnirao nekoliko specijaliziranih informacijskih sustava; certificirani trener obavještajne analitike i analitičkog SW – 20+ certifikata; član IALEIA-e i BDVA; izvršni urednik u International Journal of Digital Technology and Economy te član uredništva u International Journal of Economics & Management Sciences; izlagao na mnogim domaćim i međunarodnim konferencijama te sudjelovao i vodio više nacionalnih i međunarodnih analitičkih projekata; član Nacionalnog vijeća za kibernetičku sigurnost; član Matičnog povjerenstva za društvene znanosti; član Nacionalnog vijeća za razvoj ljudskih potencijala; član nacionalnog tima RH – Europski Big Data Hackathon 2017. koji je osvojio 1. mjesto.

Povezani kolegiji:



Diplomski studij - Primijenjeno računarstvo

Programsko usmjerenje
Afektivno računarstvo
Analiza društvenih mreža
Strukturirane analitičke tehnike
Podatkovno usmjerenje
Afektivno računarstvo
Analiza društvenih mreža
Strukturirane analitičke tehnike

Diplomski studij - Digitalni marketing

Digitalni marketing
Analiza mreža i socijalni CRM
Teorija igara u marketingu
Podijeli: Facebook Twitter