Image for
Naslovnica

Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda ili usluga

  • Predavanje 6
  • Vježbe 9
  • Samostalni rad 165
Ukupno 180

Naziv predmeta

Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda ili usluga

Oznaka predmeta

21-06-508

Semestar

2

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovo je niz od tri međusobno povezana modula (Inovativni projekt 1-2-3)
Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda / usluga

Cilj modula je slijediti plan razvoja proizvoda/usluge postavljen tijekom prethodnog modula, Inovativni projekt 1; koristeći Scrum ili drugu odgovarajuću metodologiju, timovi će svoj rad podijeliti na ciljeve koji se mogu postići unutar vremenski ograničenih iteracija (sprintova) u trajanju od dva tjedna.

U nizu sprint recenzija sa svojim mentorima, timovi će prikazati svoj posao i izvesti retrospektivu sprinta, kako bi osigurali kontinuirano poboljšanje. Naučit će razlikovati razvoj značajki za PoC, MVP i potpuno razvijeni proizvod. Slijedom lean pristupa razvoju inovacija, testirat će značajke razvijene sa njihovim segmentom kupaca u kontinuiranom komunikacijskom ciklusu. Ako se pokaže potrebnim, naučit će kada je poanta ustrajati u prevladavanju prepreka, a kada prepreka postaje iscrpljujuća značajka koju se mora maknuti na stranu, a ne se sa njom suočavati.

Paralelno s razvojem usluge, studenti će raditi na prodajnoj i marketinškoj strategiji predstavljanja svojih proizvoda. Naučit će razlikovati različite tipove korisnika i kako ciljati i motivirati one koji prvi prihvaćaju inovaciju. Razumjet će što znači vuča i kako to postići. U ovoj će fazi također naučiti o pokretanju vlastite tvrtke i/ili pokretanju nove linije usluga/proizvoda u postojećoj tvrtki.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Ries, E. (2011) Lean Startup. 1st edn. New York City: Crown Publishing.

Preporučena literatura:
1. Trott, P. (2016) Innovation Management and New Product Development. 6th edn. Edinburgh Gate: Pearson.
2. Christensen, C. (2016) The Innovator’s Dilemma. Kindle edn. Boston: Harvard Business Review.
3. Wunkler S, Wattman, J. and Farber, D. (2016) Jobs to be Done. Illustrated edn. Broadway: Amacom.
2. Kim C. (2015) Blue Ocean Strategy. Revised edn. Boston: Harvard Business Review.

Minimalni ishodi učenja

  • Provesti razvojni plan kako bi se proizveo digitalni proizvod/usluga.
  • Kritički procijeniti upotrebu alata i tehnika za rješavanje problema u timskom okruženju, primijenjenih na inovativno rješenje.
  • Implementirati i dizajnirati tehničku dokumentaciju koja podržava upotrebu alata i metoda odabranih za provedbu inovativnog rješenja u skladu s planom.
  • Razviti prodajnu i marketinšku strategiju za inovativno rješenje.

Željeni ishodi učenja

  • Primijeniti pristupe najbolje prakse tijekom provedbe razvojnog plana i proizvodnje digitalnih proizvoda/usluga.
  • Koristiti scenarije najboljih praksi tijekom primjene alata i tehnika za rješavanje problema u timskom okruženju na inovativno rješenje koje se razvija.
  • Koristiti pristupe najbolje prakse tijekom implementacije i dizajniranja tehničke dokumentacije koja podržava upotrebu alata i metoda odabranih za primjenu inovativnog rješenja.
  • Koristiti pristupe najbolje prakse tijekom razvijanja prodajne i marketinške strategije za inovativno rješenje.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter