Image for
Naslovnica

Inovativni projekt 3 - go to market strategije

  • Predavanje 6
  • Vježbe 9
  • Samostalni rad 165
Ukupno 180

Naziv predmeta

Inovativni projekt 3 - go to market strategije

Oznaka predmeta

21-06-509

Semestar

3

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Inovativni projekt 3 - Go-to-market strategije

Cilj modula je da studentski timovi dovrše svoje inovativne proizvode/usluge. Uz pomoć nastavnika i mentora prvi će puta pokušati steći nove kupce. Koristeći široki sveučilišni ekosustav, dobit će smjernice za izgradnju partnerskih mreža potrebnih za uspješno lansiranje proizvoda.

Studenti će također naučiti koji su potrebni koraci u procesu zaštite intelektualnog vlasništva, kao i o pravnom okviru za regulaciju odnosa u timu. Pokazat će im se kako izgleda financijski put startup-a, koje su prednosti i nedostaci bootstrappinga za razliku od bankrollinga ili VC ulaganja.

Napokon, uz pomoć profesionalnih stručnjaka za komunikaciju, poradit će na usavršavanju svog završnog pitcha. Steći će vještine elevator pitcha, pitcha za investitore i prodajnog pitcha za široke publike. U posljednjem koraku modula predstavit će svoje nove proizvode/usluge pred širokom publikom investitora, tvrtki i poslovnih stručnjaka - njihovih potencijalnih budućih partnera, kupaca, ali i poslodavaca.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Ries, E. (2011) Lean Startup. 1st edn. New York City: Crown Publishing.

Preporučena literatura:
1. Trott, P. (2016) Innovation Management and New Product Development. 6th edn. Edinburgh Gate: Pearson.
2. Christensen, C. (2016) The Innovator’s Dilemma. Kindle edn. Boston: Harvard Business Review.
3. Wunkler S, Wattman, J. and Farber, D. (2016) Jobs to be Done. Illustrated edn. Broadway: Amacom.
2. Kim C. (2015) Blue Ocean Strategy. Revised edn. Boston: Harvard Business Review.

Minimalni ishodi učenja

  • Provesti razvojni plan kako bi se proizveo konačni digitalni proizvod/usluga.
  • Kritički procijeniti konačno rješenje s obzirom na početno istraživanje tržišta i konceptualni model.
  • Provesti učinkovitu zaštitu intelektualnog vlasništva i regulaciju ugovora o odnosima unutar tima.
  • Primijeniti i dizajnirati tehničku dokumentaciju za konačno rješenje koristeći klasičnu ili agilnu razvojnu metodologiju i odgovarajuće standarde.
  • Uspješno predstaviti inovativno rješenje tržištu/investitorima i javnosti u skladu s odabranom metodom financiranja.

Željeni ishodi učenja

  • Primijeniti pristupe najbolje prakse tijekom provedbe razvojnog plana i proizvodnje konačnog digitalnog proizvoda/usluge.
  • Poboljšati konačno rješenje korištenjem pristupa najbolje prakse kako bi se uklapali savjeti za istraživanje tržišta i učestalo pilotiranje s korisnicima.
  • Koristiti najbolje prakse tijekom provedbe učinkovite zaštite intelektualnog vlasništva i regulacije ugovora o odnosima unutar tima.
  • Koristiti pristup najbolje prakse tijekom implementacije i dizajniranja tehničke dokumentacije za konačno rješenje, koristeći klasičnu ili agilnu metodologiju razvoja i odgovarajuće standarde.
  • Odabrati pristup financiranju i prezentaciji tržištu/ulagačima i javnosti koji će pružiti najbolje rezultate.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter