
Napredna izrada aplikacija za mobilne uređaje
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Napredna izrada aplikacija za mobilne uređaje
Oznaka predmeta
22-02-504
Semestar
1
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Kolegij se predaje na programskom jeziku Kotlin. Provjera znanja kolegija temelji se na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju izraditi mobilne aplikacije prema zadanim specifikacijama.
Studenti će naučiti:
• O razdvajanju problema korištenjem čiste arhitekture i standardiziranih Android Jetpack komponenata.
• Kako se koristi oblikovni obrazac MVVM (Model-View-ViewModel) kako bi se osigurala stabilna ulazna točka za razvoj vođen testom.
• Kako implementirati navigaciju s naglaskom na konfiguraciji, a ne na kodiranju.
• O perzistenciji i njezinoj provedbi pomoću poželjnog ORM okvira.
Kolegije se predaje u programskom jeziku Kotlin. Vrednuje se individualnim studentskim projektima.
Literatura
Obavezna literatura:
1. Jemerov D. and Isakova S. (2017) Kotlin in Action. 1st edn. Shelter Island: Manning Publications. ISBN 978-1617293290
2. Phillips B. et al (2019) Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide. 1st edn. Atlanta: The Big Nerd Ranch Guides.
Preporučena literatura:
1. Leiva A. and Gardner B. (2016) Kotlin for Android Developers: Learn Kotlin the easy way while developing an Android App. 1st edn. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform.
Dodatna literatura:
1. Skeen J. and Greenhalgh, D. (2018) Kotlin Programming: The Big Nerd Ranch Guide. 1st edn. Atlanta: The Big Nerd Ranch Guides.
Minimalni ishodi učenja
- Usvojiti znanja o specifičnostima različitih platformi i uređaja, te razviti aplikaciju koja ih kvalitetno koristi.
- Kritički prosuditi pojedine obrasce arhitekture mobilnih aplikacija, te predložiti i razviti najprikladnije.
- Analizirati, preporučiti i razviti različite vrste animacija i prezentacija podataka u svrhu vrhunskog korisničkog iskustva.
- Vrednovati i razviti napredne elemente grafičkog sučelja u svrhu prilagodbe potrebama aplikacije.
- Istražiti, preporučiti i koristiti ugrađene i vanjske programske okvire u rješavanju naprednih problema mobilnih ekosustava.
- Utvrditi potrebu za naprednim korištenjem baza podataka na mobilnim platformama, te razviti rješenje.
- Implementirati asinkronu komunikaciju s različitim uslugama na Internetu.
Željeni ishodi učenja
- Iskoristiti specifičnosti različitih platformi i uređaja za poboljšavanje korisničkog iskustva prilikom implementacije aplikacije.
- Koristiti napredne obrasce arhitekture mobilnih aplikacija prilikom implementacije aplikacije.
- Razviti vlastite animacije za poboljšavanje korisničkog iskustva prilikom implementacije aplikacije.
- Razviti vlastite napredne elemente grafičkog sučelja u svrhu prilagodbe potrebama aplikacije.
- Razviti vlastite programske okvire prilikom implementacije aplikacije.
- Prilikom implementacije aplikacije koja koristi bazu podataka, koristiti napredne elememente objektno-relacijskih mapiranja.
- Koristiti napredne mehanizme asinkrone komunikacije prilikom implementacije aplikacije.