Upravljanje informacijskim uslugama - Podatkovna znanost - Visoko Učilište
Studij

Podatkovna znanost

Upravljanje informacijskim uslugama

  • Predavanje 30
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 135
Ukupno 180

Naziv predmeta

Upravljanje informacijskim uslugama

Oznaka predmeta

20-02-012

Semestar

3

ECTS

3

Nastavnici i suradnici

Cilj

Usvajanje pojmova, znanja i vještina upravljanja informacijskim uslugama u skladu s ITIL 2011 i ISO/IEC 20000-1:2011.

Sadržaj

"Temeljni pojmovi i koncepti upravljanja informacijskim uslugama, Strategija usluga - principi i procesi, Dizajn usluga - principi i procesi, Tranzicija usluga - principi i procesi, Rukovanje uslugama - principi, procesi i funkcije, Kontinuirano poboljšavanje usluga - principi i procesi"

Obvezna literatura

Upravljanje informacijskim uslugama

Preporučena literatura

"ITIL Service Strategy (2011 edition), TSO, 2011., ISBN: 9780113313044
ITIL Service Design (2011 edition), TSO, 2011., ISBN: 9780113313051
ITIL Service Transition (2011 edition), TSO, 2011., ISBN: 9780113313068
ITIL Service Operation (2011 edition), TSO, 2011., ISBN: 9780113313075
ITIL Continual Service Improvement (2011 edition), TSO, 2011., ISBN: 9780113313082"

Minimalni ishodi učenja

  • Definirati temeljne pojmove korištene u upravljanju informacijskim uslugama.
  • Definirati svrhu, ciljeve, principe i procese faze strategije usluga.
  • Definirati svrhu, ciljeve, principe i procese faze dizajna usluga.
  • Definirati svrhu, ciljeve, principe i procese faze tranzicije usluga.
  • Definirati svrhu, ciljeve, principe, procese i funkcije faze rukovanja uslugama.
  • Definirati svrhu, ciljeve, principe i proces faze kontinuiranog poboljšavanja usluga.

Željeni ishodi učenja

  • Obrazložiti temeljne pojmove korištene u upravljanju informacijskim uslugama.
  • Obrazložiti svrhu, ciljeve, principe i procese faze strategije usluga te odnos s drugim fazama životnog ciklusa usluge.
  • Obrazložiti svrhu, ciljeve, principe i procese faze dizajna usluga te odnos s drugim fazama životnog ciklusa usluge.
  • Obrazložiti svrhu, ciljeve, principe i procese faze tranzicije usluga te odnos s drugim fazama životnog ciklusa usluge.
  • Obrazložiti svrhu, ciljeve, principe, procese i funkcije faze rukovanja uslugama te odnos s drugim fazama životnog ciklusa usluge.
  • Obrazložiti svrhu, ciljeve, principe i proces faze kontinuiranog poboljšavanja usluga te odnos s drugim fazama životnog ciklusa usluge.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.