Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

Naslovnica
Ishodi učenja na razini studijskog programa
- Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
- Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 25 godine
- Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
- Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja
Stručni diplomski studij Primijenjenog računarstva
Ishodi učenja na razini studijskog programa
OPĆI ISHODI UČENJA:
- Vrednovati i analizirati složene i nedovoljno definirane probleme iz područja struke korištenjem koncepata informacijske teorije, primijenjene matematičke teorije te najboljih inženjerskih praksi
- Predlagati inovativna rješenja u području primijenjenog računarstva kritičkom analizom i vrednovanjem aktualnih spoznaja, modela i rješenja iz područja struke, upotrebom „rješenja najboljih praksi“ te poznatih i modificiranih problemskih scenarija
- Primijeniti složene metode istraživanja i analize kako bi utvrdio detaljne korisničke ili organizacijske zahtjeve za informacijska rješenja ili sustave
- Prepoznati, analizirati i razložiti probleme primjene, dorade i nove implementacije postojećih informacijskih sustava u širem poslovnom kontekstu te predložiti adekvatna rješenja
- Upravljati odnosnom sa korisnicima i/ili članovima tima, prepoznajući moguće izvore nerazumijevanja i sukoba te proaktivno i učinkovito djelovati na njihovo suzbijanje
- Osmišljati, pripremati i upravljati provedbom razvojnih projekata u području primijenjenog računarstva korištenjem priznatih metodologija, vodeći računa o dostupnim resursima, budžetu i rizicima
- Prilikom planiranja, projektiranja i primjene informacijskih sustava biti svjestan poslovnih, organizacijskih i socioloških aspekata njihove primjene te utjecaja na okolinu (korisnika, organizaciju, društvo)
- Vrednovati poduzetničku ideju te predlagati adekvatne poslovne i organizacijske uvijete za njenu realizaciju
- Upravljati proaktivno vlastitim stručnim i osobnim razvojem, te prikupljati nova znanja i vještine u različitim okruženjima i kontekstima (npr. kroz uspješne i neuspješne projekte, kroz stalno samostalno učenje i praćenje znanstvenih i tehnoloških dostignuća, dodatnim obrazovanjem…)
- Samostalno planirati i upravljati IT projektima unutar dostupnih resursa, preuzimajući odgovornost za osobne i timske zadatke u nepredvidljivim poslovnim uvjetima i okruženjima
- Izvesti samostalno značajan završni projekt pri tome se vodeći postavljenim zahtjevima i standardima, primjenom modernih tehnologija, alata i metodologije
POSEBNI ISHODI UČENJA – Programsko usmjerenje;
- P. Analizirati poslovne zahtjeve i na temelju njih prepoznati suštinu ključnih problema te iste rješavati primjenom poznatih i modificiranih algoritama, struktura podataka, programmeskih arhitektura i uzoraka (engl. design patterns) podržanih tehnikama programskog inženjerstva i adekvatnim alatima
- P. Temeljem metoda diskretne matematike, primijenjenih na ograničenim i stvarnim uzorcima (za razliku od beskonačnih i idealnih) analizirati velike količine podataka te dizajnirati i analizirati algoritme za rješavanje problema, korištenjem iterativnih pristupa i iste koristiti u softverskim rješenjima
- P. Izvrsno baratati aktualnim programmeskim jezicima (Java, C#, …) i razvojnim alatima te primjenjivati aktualne metodologije razvoja softverskih rješenja korištenjem objektno orijentiranog pristupa
- P. Koristiti napredne stohastičke modele i metodologije za analizu i prepoznavanje uzoraka, rudarenje podataka i rješavanje problema iz domene poslovne inteligencije
- P. Koristiti algoritme za izradu enkripcijskih modela zaštite podataka i kodiranje u svrhu zaštite pristupa podacima unutar baza podataka, programmeskih rješenja i sustava elektroničkog poslovanja
- P. Osmišljati, planirati i dizajnirati korisnička sučelja u skladu sa aktualnim dostignućima dizajna, ergonomije i pristupačnosti uključujući i sučelja za korisnike sa specifičnim potrebama
- P. Osmišljati i izrađivati računalne igre visokog stupnja kompleksnosti, uključivo i one sa 3D grafičkim sučeljem
- P. Planirati i izrađivati složena interaktivna aplikacijska rješenja za mobilne platforme, uključujući dizajn prilagođenog sučelja te izradu poslovnih aplikacija i računalnih igara
- P. Planirati i izrađivati složena rješenja bazirana na servisno orijentiranoj arhitekturi
- P. Osmišljati i izrađivati jednostavnija programmeska rješenja za upravljanje u robotici te koristiti koncept Interneta stvari