Studij

Programsko inženjerstvo

Poduzetništvo

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Poduzetništvo

Oznaka predmeta

20-02-020

Semestar

1

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

Cilj predmeta Poduzetništvo je upoznavanje s poduzetništvom, njegovim značajem za ekonomsko okruženje i poduzetničkim procesom. Studenti će se upoznati s pokretanjem i planiranjem poduzetničkog pothvata, izradom poslovnog plana te marketinškim, prodajnim, računovodstveno-financijskim i menadžerskim aspektima poduzetništva, koji su važni za realizaciju, komercijalnu eksploataciju i razvoj pothvata.

Sadržaj

Učinci poduzetništva i tehnologije na razvoj pojedinačnih poduzeća te gospodarstva i društva kao cjeline, Potreba poslovnog planiranja u poduzetništvu, Novi trendovi u poduzetništvu (npr. startup, lean poduzetništvo i sl.), Elementi projektnog prijedloga za analizu konkretne ideje, Ciljevi projektnog prijedloga, Logička matrica, Karakteristike, prednosti i nedostatci različitih pravnih i drugih oblika osnivanja poduzetničkog pothvata, Aktualne mogućnosti pokretanja poduzetničkog pothvata (npr. freelancing, kućna djelatnost, OPG, i sl.), Oblici financiranja prema izvoru i ročnosti, Suvremeni oblici financiranja (npr. crowdfunding, poslovni anđeli i sl.), Marketinška istraživanja, Ponuda vrijednosti, Marketinški miks, Uloga prodaje, Računovodstvo poduzetnika, bilanca, račun dobiti i gubitka, Vertikalna i horizontalna analiza financijskih izvještaja, Ocjena uspješnosti poslovanja temeljem financijskih pokazatelja

Obvezna literatura

Jurković, R. i Trojak, N.: Poduzetništvo, Algebra, Zagreb

Preporučena literatura

Horvat, Đ. i Kovačić, M. (2004) Menadžment u malom poduzetništvu, Cera-prom, Zagreb
Cingula, M. (2001) Kako izraditi poslovni plan i investicijski elaborat, RRIF, Zagreb

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti temeljne financijske i pravne aspekte poduzetništva.
  • Objasniti sadržaj poslovnog plana i strateške analize.
  • Objasniti pojam marketinga i temeljne parametre o kojima ovise vrste marketinških aktivnosti.
  • Objasniti najznačajnija pravila za uspjeh u prodaji.
  • Prepoznati financijske izvještaje i elemente koji utječu na financijsko stanje poduzeća.
  • Definirati elemente i procese upravljanja poslovanjem i vanjskotrgovinskim poslovanjem.

Željeni ishodi učenja

  • Odabrati prikladan način financiranja i adekvatni pravni oblik za poduzetnički pothvat.
  • Kreirati poslovni plan i stratešku analizu za poduzetnički pothvat.
  • Kreirati marketing plan za potrebe poduzetničkog projekta.
  • Primijeniti pravila za uspješno pregovaranje u prodaji.
  • Objasniti financijske izvještaje i elemente koji utječu na financijsko stanje poduzeća.
  • Primijeniti elemente procesa upravljanja poslovanjem i vanjskotrgovinskim poslovanjem u poduzetničkom pothvatu.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.