Studij

Programsko inženjerstvo

Razvoj 3D igara

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Razvoj 3D igara

Oznaka predmeta

10294

Semestar

3

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

Cilj je studente osposobiti za samostalnu izradu 3D igara koristeći programski okvir Unity. Studenti će usvojiti nova znanja: osnove fizike i linearne algebre te njihovu primjenu u Unity, rad s grafikama i teksturama, osvjetljavanje i osjenčavanje te kontrole likova koji se upotrebljavaju u 3D igrama.

Sadržaj

Razlike 2D i 3D igara. Osnove 3D fizike. Korištenje sila, akceleracije i brzine objekata.Korištenje tekstura, mapa normala i mapa visina. Korištenje dinamičkog i predizračunatog osvjetljenja. Sjenčanje. Izrada kontrolera za igrače. Sudari i detekcija sudara u 3D prostoru. Fizikalni modeli. Specifičnosti izrade igara za različite platforme.

Obvezna literatura

Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C# – Jeremy Gibson Bond

Preporučena literatura

Unity 5.x Shaders and Effects Cookbook - Alan Zucconi,‎ Kenneth Lammers;
Unity UI Cookbook - Francesco Sapio
Unity 5.x Cookbook - Mat Smith

Minimalni ishodi učenja

  • Implementirati osnovne elemente sučelja u 3D igrama (slike, gumbe, panele...)
  • Implementirati neki od postojećih sustava za kontrolu igrača u 3D igrama.
  • Osmisliti i izraditi jednostavnu 3D razinu koristeći gotove elemente.
  • Detektirati sudare i interakcije između objekata koristeći ugrađene sustave za detekciju sudara.
  • Implementirati i konfigurirati ugrađene fizikalne modele u Unity.
  • Koristiti slike kao teksture, koristiti atlase.
  • Odabrati, pronaći i iskoristiti gotove materijale i shadere dobavljive s Asset storea. Modificirati navedene materijale i shadere kako bi im se promijenile vizualne značajke.
  • Postaviti odgovarajuće osvjetljenje na scenu i podesiti ga za postizanje željene atmosfere.
  • Implementirati jednostavan sustav za trajno pohranjivanje podataka na disk te učitavanje istih.

Željeni ishodi učenja

  • Implementirati napredne elemente sučelja u 3D igrama (pomični ekrani, tablice, dinamički generirani elementi...)
  • Definirati i implementirati vlastiti sustav za kontrolu igrača u 3D igrama.
  • Osmisliti i izraditi složeniju 3D razinu kombinirajući gotove elemente s vlastitim.
  • Implementirati vlastite sustave za detekciju sudara i procjeniti gdje ih treba koristiti u kombinaciji s ugrašenim kako bi se uštedili resursi.
  • Definirati i implementirati vlastite fizikalne modele koji će se koristiti ili samostalno ili u kombinaciji s ugrađenim.
  • Izraditi bump mape, displacement mape i mape transparencija koristeći teksture.
  • Izraditi vlastite materijale i shadere te ih primijeniti unutar elemenata igre.
  • Predizračunati osvjetljenje i direktno ga ugraditi u teksture objekata koji se koriste u igri.
  • Implementirati sustav koji će moći dinamički spremiti podatke na disk ili na REST servis.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.