
3D animacija u računalnim igrama
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
3D animacija u računalnim igrama
Oznaka predmeta
22-02-579
Semestar
3
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul upoznaje studente s animacijom 3D modela za računalne igre.
Ovaj modul nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne skupine modula specijalizirane za znanja i vještine tehničke umjetnosti. Modul koristi vještine i znanja stečena u dva prethodna modula iz iste skupine. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O ključnim okvirima, modifikatorima i deformatorima.
• O složenoj kompoziciji animacijskih struktura.
• O prirodnim efektima unutar 3D animacija.
• Kako optimizirati strukturu i uzročnost u 3D animaciji.
Modul se predaje u alatu za 3D modeliranje. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u alatu za 3D modeliranje i na pojedinačnim studentskim projektima.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Jones, S. (2012) Digital Creature Rigging: The Art and Science of CG Creature Setup in 3ds Max Paperback – Illustrated. Natick: A K Peters/CRC Press.
Preporučena literatura:
1. Williams, R. (2002) The animator's survival kit. London: Faber and Faber.
Minimalni ishodi učenja
- Konstruirati 3D animaciju za računalnu igru koristeći ključne okvire, modifikatore i deformatore.
- Konstruirati 3D animaciju za računalnu igru pomoću 3D simulacije objekta.
- Stvoriti 3D model i/ili sustav modela za računalnu igru koristeći složenu kompoziciju animacijskih struktura.
- Odabrati i implementirati interakcije 3D animacije u okruženju za razvoj računalnih igara.
- Opravdati upotrebu prirodnih efekata u 3D animacijama likova i bića u računalnim igrama.
- Konstruirati rješenje koristeći uzročnost koštane strukture tijekom 3D animacije i međuovisnost elemenata.
- Stvoriti strukturu kosti u 3D animaciji likova i bića za računalnu igru i predvidjeti njezin utjecaj na dijelove 3D modela.
- Optimizirati strukturu i uzročnost 3D animacije nakon uvoza u okruženje za razvoj računalnih igara.
Željeni ishodi učenja
- Konstruirati realističnu 3D animaciju za računalnu igru koristeći ključne okvire, modifikatore i deformatore.
- Konstruirati realističnu 3D animaciju za računalnu igru pomoću 3D simulacije objekta.
- Stvoriti 3D model i/ili sustav modela za računalnu igru koristeći složenu kompoziciju animacijskih struktura uzimajući u obzir uzročnost animacije.
- Odabrati i implementirati složene interakcije 3D animacije u okruženju za razvoj računalnih igara.
- Opravdati upotrebu prirodnih efekata u 3D animacijama likova i bića u računalnim igrama s naglaskom na preklapajuće animacije.
- Konstruirati rješenje koristeći uzročnost koštane strukture tijekom složene 3D animacije i međuovisnost elemenata.
- Stvoriti strukturu kosti u 3D animaciji likova i bića za računalnu igru te predvidjeti i smanjiti njezin utjecaj na dijelove 3D modela.
- Optimizirati strukturu i uzročnost složene 3D animacije nakon uvoza u okruženje za razvoj računalnih igara.