Studij

Razvoj računalnih igara

3D modeliranje i teksturiranje u igrama

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

3D modeliranje i teksturiranje u igrama

Oznaka predmeta

20-02-086

Semestar

3

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Razlikovati načine modeliranja te izrade tekstura u računalnim igrama prema kvaliteti i brzini procesa izrade te prema kvaliteti upotrebe i dobivenim rezultatima. Uspješno koristiti željenu topologiju prema svrsi modeliranja i kasnijim implementacijama u računalnim igrama. Naglasak na optimizaciji i uporabnoj vrijednosti modela.

Sadržaj

Uvod u 3D (pregled ključnih koraka i procesa kroz primjenu 3D-a). Razrada raznih vrsta modeliranja s naglaskom na računalne igre. Primitives modeliranje. Polygon modeliranje (sub-d modeliranje). Hard surface modeliranje. Izrada modela s različitom razinom detalja, izrada Low poly modela. Materijali i teksturne mape. Modeliranje teksturama (normal, displace, bump, opacity itd.). Način apliciranja materijala i teksture s ili bez proceduralnog pristupa. Izrada naprednih sustava za sjenčanje.

Obvezna literatura

Lee Zhi Eng: Building a Game with Unity and Blender

Preporučena literatura

Uvod u 3D Dizajn, Algebra, 2011
PolyModeling With 3dsMax - Thinking Outside of the Box

Minimalni ishodi učenja

  • Objasniti temeljne pojmove vezane uz digitalno kiparstvo, teksturiranje i renderiranje
  • Analizirati i usporediti digitalna kiparska djela
  • Kreirati digitalnu kiparsku formu kao likovno rješenje na kojem se vidi upotreba subdivizija i kvalitetno rješenje primarnih i sekundarnih formi
  • Kreirati digitalnu kiparsku formu kao likovno rješenje na kojem se vidi upotreba maske i poligrupa
  • Kreirati vlastite alate za izrade tercijarnih formi

Željeni ishodi učenja

  • Predložiti proces izrade digitalne skulpture, teksturiranja skulpture i renderiranja
  • Identificirati i valorizirati kiparsko djelo s obzirom na upotrebe alata i likovno izričajnih sredstava, metodologiju i realizaciju
  • Kreirati digitalnu kiparsku formu kao likovno rješenje na kojem se vidi upotreba subdivizija i kvalitetno rješenje primarnih, sekundarnih i tercijarnih formi
  • Argumentirati kreiranu digitalnu kiparsku formu kao likovno rješenje i objasniti proces i razloge upotrebe maske, i poligrupa. Kritički procijeniti vlastito rješenje s ovog aspekta
  • Argumentirati i kritički procijeniti vlastite alate za izrade tercijarnih formi
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.