Studij

Razvoj računalnih igara

Internet stvari

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Internet stvari

Oznaka predmeta

20-02-024

Semestar

2

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Ciljevi predmeta su upoznati studente s konceptom Interneta stvari (engl. IoT – Internet of Things), njegovom ulogom, sastavnicama, trenutnim stanjem i budućim smjerovima razvoja. Naučiti kako odabrati prikladnu klijentsku (mikrokontroler, senzori, aktuatori) i poslužiteljsku (usluge u Oblaku) platformu za implementiranje projekta u području Interneta stvari. Naučiti dizajnirati cjelovito rješenje u području Interneta stvari te ga implementirati na klijentskoj i poslužiteljskoj strani.

Sadržaj

Koncept Internet stvari, Trenutno stanje u području Interneta stvari, Trendovi u području Interneta stvari, Sastavnice rješenja na klijentu i na poslužitelju, Mikrokontroleri (Arduino, RaspberryPi, Galileo, …), Senzori, Aktuatori, Programski jezici za izradu klijentskog rješenja, Koncept usluga u Oblaku, Trenutno stanje usluga u Oblaku koje podržavaju Internet stvari, Programski jezici za izradu rješenja na poslužitelju, Mrežna komunikacija klijenta i poslužitelja (protokoli), Postupak dizajniranja i vrednovanja cjelovitog rješenja

Obvezna literatura

Adrian McEwen, Hakim Cassimally: Designing the Internet of Things, Wiley 2013.

Preporučena literatura

Claire Rowland, Elizabeth Goodman, Martin Charlier, Ann Light and Alfred Lui: Designing Connected Products: UX for the consumer internet of things, O'Reilly 2015.

Minimalni ishodi učenja

  • Odabrati klijentsku i poslužiteljsku platformu za implementiranje rješenja temeljenog na Internetu stvari
  • Dizajnirati nacrt jednostavnog rješenja temeljenog na Internetu stvari
  • Konstruirati klijentski dio rješenja temeljenog na Internetu stvari pomoću mikrokontrolera i prikladnih senzora i aktuatora
  • Konstruirati poslužiteljski dio rješenja temeljenog na Internetu stvari pomoću usluga u Oblaku

Željeni ishodi učenja

  • Prosuditi primjenjivost klijentske i poslužiteljske platforme za implementiranje rješenja temeljenog na Internetu stvari
  • Dizajnirati nacrt složenijeg rješenja temeljenog na Internetu stvari
  • Vrednovati performanse klijentskog dijela rješenja temeljenog na Internetu stvari pomoću mikrokontrolera i prikladnih senzora i aktuatora
  • Vrednovati performanse poslužiteljskog dijela rješenja temeljenog na Internetu stvari pomoću usluga u Oblaku
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.