
Konceptualna i primijenjena 2D umjetnost za računalne igre
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Konceptualna i primijenjena 2D umjetnost za računalne igre
Oznaka predmeta
22-02-566
Semestar
1
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul upoznaje studente s osnovama konceptualne i primijenjene 2D umjetnosti za računalne igre, alatima za crtanje i načinima razmišljanja.
Ovaj modul nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne skupine modula specijalizirane za znanja i vještine iz područja tehničke umjetnosti. Još pet modula u istoj grupi slijedi ovaj modul. Vještine stečene na ovom modulu značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih modula i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O vizualnim prostorima i vizualnim rješenjima.
• O konceptualnim vizualnim prezentacijama.
• O kompoziciji okoline s likovima.
• Kako koristiti tehnike brzog crtanja u odabranom alatu za crtanje.
Modul se predaje u 2D alatu za crtanje. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u 2D alatu za crtanje, na pisanju seminara te na pojedinačnim studentskim projektima. Na tim projektima studenti moraju stvoriti 2D konceptualne umjetničke elemente i 2D sredstva igre.
Literatura
Obvezna literatura:
1. 3dtotal Publishing (2013) Sketching from the imagination, an insight into creative drawing. Worcestershire: 3DTotal Publishing.
2. 3dtotal Publishing (2015) Beginner's guide to digital painting in Photoshop: Characters. Worcestershire: 3DTotal Publishing.
Preporučena literatura:
1. McQue, I., Brewer, S.D. and Birault, S. (2012) Digital painting techniques, Volume 4. Worcestershire: 3DTotal Publishing.
Minimalni ishodi učenja
- Stvoriti osnovni vizualni prostor s odgovarajućom anatomijom likova za računalnu igru.
- Konstruirati vizualna rješenja za konceptualni vizualni prikaz računalne igre prema dokumentu o dizajnu igre.
- Razraditi i stvoriti završni koncept i sve popratne elemente.
- Konstruirati završni koncept kompozicije, uključujući okolinu s likovima.
- Razviti i primijeniti postupke za brzo crtanje, modularnost i iteracije u razvoju 2D vizualnih elemenata računalne igre.
- Stvoriti 2D vizualne elemente za određenu računalnu igru.
Željeni ishodi učenja
- Stvoriti složeni vizualni prostor s odgovarajućom anatomijom likova za računalnu igru.
- Konstruirati vizualna rješenja za konceptualni vizualni prikaz računalne igre prema dokumentu o dizajnu igre, istodobno nadograđujući narativ.
- Razraditi i stvoriti završni koncept i sve popratne elemente kako bi se ojačalo pripovijedanje.
- Konstruirati nekoliko koncepata kompozicije, uključujući okolinu s likovima.
- Razviti i primijeniti postupke za brzo crtanje, modularnost i iteracije u razvoju složenih 2D vizualnih elemenata računalne igre.
- Stvoriti složene 2D vizualne elemente za određenu računalnu igru.