Studij

Razvoj računalnih igara

Marketing računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Marketing računalnih igara

Oznaka predmeta

20-02-044

Semestar

2

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Kako tržište video igara postaje sve konkurentnije, put prema uspjehu (kako se neku igru prihvatilo te njena prodaja) sve se više povezuje s kvalitetom reklamiranja proizvoda, a ne samo s kvalitetom njegove izvedbe. Koristit ćemo jednostavan, standardizirani pristup marketinškim sustavima i strategijama (4P MccCarhty), ali će ih primijeniti i izvršavati na konkretnim projektima pojedinačni studenti ili timovi. Tijekom kolegija koncentrirat ćemo se isključivo na marketing video igara, s velikim naglaskom na online marketing, Digitalnu distribuciju i Viralnost. Studenti će sami proći kroz izravan marketing proizvedene video igre.

Sadržaj

Pregled tržišta računalnih igara i najčešće platforme i metode promoviranja. Osnove istraživanja tržišta i komparativna analitika računalnih igrica. Priprema jednostavnih marketinških materijala sa svrhom promoviranja računalnih igrica. Strateške marketinške komponente (proizvod, mjesto, cijena, promociranje), marketing koji se odnosi isključivo na igre (viralni marketing, distribucijske platforme na internetu, te marketing društvenih medija).

Obvezna literatura

Video Game Marketing: A student textbook (Peter Zackariasson, Mikolaj Dymek)

Preporučena literatura

Videogame Marketing and PR: Vol. 1: Playing to Win (Scott Steinberg)
BASIC MARKETING: A Marketing Strategy Planning Approach (19th Edition, Jerome McCarthy)
Contagious: Why Things Catch On (Jonah Berger)
Building a Story Brand: Clarify Your Message So Customers Will Listen (Donald Miller)

Minimalni ishodi učenja

  • Procijeniti bilo koju zadanu marketinšku strategiju
  • Usporediti marketinške strategije sa zadanog popisa
  • Mjeriti, usporediti odgovarajuće kanale za postizanje cilja
  • Smisliti / stvoriti jedan ili više ciljeva marketinške strategije
  • Kritički prosuditi i opravdati pozicioniranje proizvoda na tržištu
  • Stvoriti podciljeve cilja za određene kanale komunikacije
  • Provesti marketinšku kampanju, predvidjeti i preporučiti prilagodbe marketinškoj strategiji

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti i izmjeriti bilo koju zadanu marketinšku strategiju
  • Procijeniti i rangirati proizvod na tržištu
  • Predvidjeti i preporučiti aktivnosti i raspored potrebne za postizanje cilja
  • Izmjeriti i kritički prosuditi pozicioniranje mjesta i promocije video igre
  • Opravdati mjesto i promociju za potrebe svoje vlastite igre
  • Prosuditi i usporediti aktivnosti i raspored potrebne za postizanje cilja
  • Procijeniti i rangirati ishod provedbe marketinške strategije
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.