Image for
Naslovnica

Mobilne i hiperkazualne igre

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Mobilne i hiperkazualne igre

Oznaka predmeta

22-02-574

Semestar

3

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj kolegij upoznaje studente s mobilnim i hypercasual igrama i objašnjava razliku naspram ostalih vrsta igara te kako ih monetizirati.

Ovaj je kolegij obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelje za uspješan rad u razvoju mobilnih i hypercasual igara. Vještine stečene na ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• O specifičnostima mobilnih i hypercasual igara (zaslon osjetljiv na dodir, senzori itd.)
• Kako prilagoditi sredstva za mobilne igre (modeli, teksture, audio itd.)
• Kako implementirati upravljače za mobilna sučelja.
• O modelima monetiziranja (virtualni predmeti, nagradne kutije (engl. loot boxes), boosteri itd.)
• Kako implementirati oglase i reklame.

Provjera znanja kolegija temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti mobilne i hypercasual igre prema zadanim specifikacijama.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Felicia, P. (2017) A Beginner's Guide to Web and Mobile Games with Unity: Create and publish simple web and mobile games. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform.

Preporučena literatura:
1. Doran, J.P. (2020) Unity 2020 Mobile Game Development: Discover practical techniques and examples to create and deliver engaging games for Android and iOS. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing. ISBN 978-1838987336

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Prilagoditi modele, teksture i audio resurse za upotrebu u mobilnim igrama.
  • Konstruirati upravljač za mobilna sučelja osjetljiva na dodir.
  • Upotrijebiti senzore dostupne na mobilnim uređajima za upravljanje igrama.
  • Stvoriti sustav za kupnju i upotrebu virtualnih predmeta, nagradnih kutija, i/ili boostera u mobilnoj igri.
  • Preporučiti i primijeniti mehanizam za prikazivanje oglasa i reklama u mobilnoj igri.

Željeni ishodi učenja

  • Prepoznati koja su sredstva uska grla te ih optimizirati kako bi se osigurale bolje performanse na mobilnim uređajima.
  • Koristiti A-B testiranje da bi se definiralo najbolje korisničko sučelje i upravljači za mobilno sučelje osjetljivo na dodir.
  • Odabrati optimalni unos za mobilnu igru, kombinirati unose na dodir s dostupnim senzorima i ponuditi prikladnu alternativu ako neki senzori nisu dostupni.
  • Stvoriti složeni sustav za kupnju i upotrebu virtualnih predmeta, nagradnih kutija, i/ili boostera u mobilnoj igri i povezati ih s trgovinom aplikacijama.
  • Dizajnirajti i implementirati neupadljivi sustav za prikazivanje oglasa i reklama na zahtjev i osigurati prikladnu alternativu ako nema dostupnih oglasa ili mreže.
Podijeli: Facebook Twitter