Image for
Naslovnica

Monetizacija i marketing računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Monetizacija i marketing računalnih igara

Oznaka predmeta

22-02-575

Semestar

3

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj kolegij upoznaje studente s monetizacijskim i marketinškim modelima i strategijama za računalne igre.

Ovaj je kolegij obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelj za stvaranje vidljivih, dobro plasiranih i uspješno monetiziranih računalnih igara. Vještine stečene na ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• O marketinškim strategijama i rangiranju.
• Kako definirati marketinške aktivnosti i plan izvršenja marketinških aktivnosti.
• O modelima i strategijama monetizacije.
• O prednostima i nedostatcima marketinga i monetizacije igara.

Provjera znanja kolegija temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima koji u cilju imaju stvaranje marketinških i monetizacijskih dokumenata.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Perreault, W., Cannon, J. and McCarthy, J. (2013) BASIC MARKETING: A Marketing Strategy Planning Approach. New York City: McGraw-Hill Education.
Preporučena literatura:
1. Lerner, C. (2017) Explosive Growth: A Few Things I Learned While Growing To 100 Million Users - And Losing $78 Million. New York City: Clifford Ventures Corporation.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Pregledati postojeću marketinšku strategiju računalne igre i rangirati položaj računalne igre na tržištu.
  • Preporučiti marketinške aktivnosti potrebne za postizanje definiranih ciljeva i plan za provedbu odabranih aktivnosti.
  • Preporučiti marketinšku strategiju za vlastitu računalnu igru.
  • Kritički procijeniti prednosti i nedostatke igre u svrhu monetizacije.
  • Preporučiti dijelove računalne igre pogodne za monetizaciju i predložiti strategiju monetizacije.

Željeni ishodi učenja

  • Pregledati postojeću marketinšku strategiju računalne i predložiti poboljšanja.
  • Preporučiti marketinške aktivnosti potrebne za postizanje definiranih ciljeva i plan za provedbu odabranih aktivnosti te ih implementirati na postojećoj računalnoj igri.
  • Preporučiti marketinšku strategiju za vlastitu računalnu igru i analizirati ishod u usporedbi s konkurentima.
  • Kritički procijeniti prednosti i nedostatke igre u svrhu monetizacije i predložiti kako je poboljšati.
  • Preporučiti dijelove računalne igre pogodne za monetizaciju, predložiti strategiju monetizacije i istaknuti dijelove igre najneprikladnije za monetizaciju.
Podijeli: Facebook Twitter