Studij

Razvoj računalnih igara

Napredni razvoj računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

Napredni razvoj računalnih igara

Oznaka predmeta

20-02-089

Semestar

2

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

Ciljevi predmeta su: upoznati studente s dobrom arhitekturom koda u računalnim igrama, naučiti dizajnirati i programirati cjelokupan tijek igre te promjenu i parametrizaciju razina, naučiti koristiti audio i taktilne podražaje igrača kao reakciju na stanje igre, naučiti optimizirati igru za ciljanu platformu, naučiti kako izraditi napredne načine pokretanja likova u igrama.

Sadržaj

Fizikalni sustav u igri. Fizikalne apstrakcije u igri. Napredna kolizija i njeno razrješavanje. Koncept scene. Koncept razine. Načini izrade razina. Parametrizacija razina. Zvučni kontekst. Primjena glazbe i efekata u igri. Taktilna reakcija na događaje u igri. Alati za profiliranje igre. Teorija optimizacije. Optimizacija dijelova igre. Optimizacija za ciljanu platformu. Metode motivacije igrača. Napredna izrada sučelja i umjetne inteligencije likova.

Obvezna literatura

Patrick Felicia: Unity From Zero to Proficiency (Advanced): Create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances: a step-by-step guide [Second Edition, February 2018]

Preporučena literatura

Joe Hocking: Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5, Manning Publications

Jeremy Gibson Bond: Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#, Addison-Wesley

Minimalni ishodi učenja

  • Implementirati napredne UI elemente
  • Implementirati kretanje likova putem gotovih sustava za umjetnu inteligenciju
  • Izraditi funkcionalnu i modularnu programsku arhitekturu za računalnu igru
  • Izraditi i implementirati sustav za upravljanje promjenom scena
  • Izraditi centralni sustav za upravljanje zvukovima

Željeni ishodi učenja

  • Izraditi sustav za upravljanje inventorijem u skladu s potrebama konkretne igre
  • Implementirati vlastito rješenje za kretanje likova putem A* ili sličnog algoritma
  • Procijeniti i optimizirati programsku arhitekturu s obzirom na tip i zahtjeve konkretne igre
  • Prenositi parametre između scena, scene dinamički učitavati te uklanjati po potrebi
  • Prepoznati potrebu i prema njoj implementirati dinamičko upravljanje zvučnim efektima i pozadinskom glazbom
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.