Image for
Naslovnica

Napredni razvoj računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Napredni razvoj računalnih igara

Oznaka predmeta

22-02-570

Semestar

2

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul uvodi studente u radni proces u razvoju softvera, njihovu automatizaciju i kontinuiranu isporuku softverskih proizvoda.

Ovaj je modul obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelje širokom broju programskih modula koje će studenti polagati u sljedećim semestrima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• O raznim radnim procesima i njihovoj automatizaciji u razvoju softvera.
• O konceptima kontinuirane integracije, alatima i radnim procesima.
• O konceptima automatizacije razvoja i isporuke.
• Kako koristiti moderne alate za implementaciju odabranih radnih procesa.

Modul se predaje na programskom jeziku C
. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka te na pojedinačnim studentskim projektima razvoja i automatizacije softvera.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Verona, J. (2018) Practical DevOps: Implement DevOps in your organization by effectively building, deploying, testing, and monitoring code. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.

Preporučena literatura:
1. Kim, G. et al (2016) The DevOps Handbook: How to Create World-Class Agility, Reliability, and Security in Technology Organizations. Portland: IT Revolution Press.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Procijeniti utjecaj karakteristika programskog jezika na performanse pogona igre.
  • Optimizirati pristup pogonu igre objektima na sceni i/ili u resursima.
  • Stvoriti vlastiti jednostavni prototip pogona za igru s prikladnom arhitekturom.
  • Usporediti funkcionalni i objektno orijentirani pristup u razvoju računalnih igara i zamijeniti objektno orijentirane programske elemente funkcionalnim.
  • Izraditi prototip računalne igre temeljen na programiranju usmjerenom na podatke.

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti utjecaj karakteristika naprednog programskog jezika na performanse pogona igre.
  • Implementirati dotok sredstava u pristupu objektima u resursima.
  • Stvoriti vlastiti složeni prototip pogona za igru s prikladnom arhitekturom.
  • Usporediti funkcionalni i objektno orijentirani pristup u razvoju računalnih igara i zamijeniti složene objektno orijentirane programske elemente funkcionalnim.
  • Izraditi složeni prototip računalne igre temeljen na programiranju usmjerenom na podatke.
Podijeli: Facebook Twitter