
Napredni razvoj računalnih igara
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Napredni razvoj računalnih igara
Oznaka predmeta
22-02-570
Semestar
2
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul uvodi studente u radni proces u razvoju softvera, njihovu automatizaciju i kontinuiranu isporuku softverskih proizvoda.
Ovaj je modul obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelje širokom broju programskih modula koje će studenti polagati u sljedećim semestrima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O raznim radnim procesima i njihovoj automatizaciji u razvoju softvera.
• O konceptima kontinuirane integracije, alatima i radnim procesima.
• O konceptima automatizacije razvoja i isporuke.
• Kako koristiti moderne alate za implementaciju odabranih radnih procesa.
Modul se predaje na programskom jeziku C
. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka te na pojedinačnim studentskim projektima razvoja i automatizacije softvera.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Verona, J. (2018) Practical DevOps: Implement DevOps in your organization by effectively building, deploying, testing, and monitoring code. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.
Preporučena literatura:
1. Kim, G. et al (2016) The DevOps Handbook: How to Create World-Class Agility, Reliability, and Security in Technology Organizations. Portland: IT Revolution Press.
Minimalni ishodi učenja
- Procijeniti utjecaj karakteristika programskog jezika na performanse pogona igre.
- Optimizirati pristup pogonu igre objektima na sceni i/ili u resursima.
- Stvoriti vlastiti jednostavni prototip pogona za igru s prikladnom arhitekturom.
- Usporediti funkcionalni i objektno orijentirani pristup u razvoju računalnih igara i zamijeniti objektno orijentirane programske elemente funkcionalnim.
- Izraditi prototip računalne igre temeljen na programiranju usmjerenom na podatke.
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti utjecaj karakteristika naprednog programskog jezika na performanse pogona igre.
- Implementirati dotok sredstava u pristupu objektima u resursima.
- Stvoriti vlastiti složeni prototip pogona za igru s prikladnom arhitekturom.
- Usporediti funkcionalni i objektno orijentirani pristup u razvoju računalnih igara i zamijeniti složene objektno orijentirane programske elemente funkcionalnim.
- Izraditi složeni prototip računalne igre temeljen na programiranju usmjerenom na podatke.