
Planiranje računalnih igara
- Predavanje 9
- Vježbe 45
- Samostalni rad 65
Naziv predmeta
Planiranje računalnih igara
Oznaka predmeta
22-02-561
Semestar
1
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj kolegij upoznaje studente s kreativnim i praktičnim načinima razmišljanja tipičnim za programera računalnih igara i usredotočen je na pružanje strukture idejama za razvoj igara i formuliranje dokumentacije koja slijedi ideju u svrhu razvoja.
Ovaj kolegij je obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelje širokom broju kolegija koje će studenti polagati u sljedećim semestrima. Vještine stečene na ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O osnovnim konceptima dizajna računalnih igara.
• Kako iz ideje za igru stvoriti strukturirani projekt i formulirati ga u dokumentu o dizajnu igre (GDD).
• Kako podijeliti projekt razvoja računalnih igara u faze.
• O procjeni prednosti i nedostataka postojeće računalne igre imajući u vidu perspektive igrača i programera.
Provjera znanja kolegija temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka, odgovaranju na niz teorijskih pitanja i na pojedinačnim studentskim projektima kojima je cilj izrada dokumenta o dizajnu igara (GDD).
Literatura
Obavezna literatura:
1. Bateman, C. and Boon, R. (2005) 21st Century Game Design. 1st edn. Newton: Charles River Media.
Preporučena literatura:
1. DeMaria, R. and Wilson, J.L. (2002) High Score!: The illustrated history of electronic games. New York City: Osborne/McGraw-Hill.
Minimalni ishodi učenja
- Usporediti percepciju tehničkog dizajna računalne igre iz perspektive igrača i perspektive programera.
- Preporučiti podjelu projekta razvoja računalnih igara u faze.
- Konstruirati konceptualno rješenje i plan razvoja računalnih igara sastavljen od projektnih zadataka postavljenih u vremenski okvir.
- Procijeniti prednosti i nedostatke gradivnih elemenata računalne igre.
- Predložiti strukturu vlastitog dokumenta dizajna računalne igre.
- Izraditi vlastiti dokument dizajna računalne igre za jednostavnu računalnu igru.
Željeni ishodi učenja
- Usporediti percepciju tehničkog dizajna složene računalne igre iz perspektive igrača i perspektive programera.
- Preporučiti podjelu složenog projekta razvoja računalnih igara u faze.
- Konstruirati konceptualno rješenje i plan razvoja računalnih igara sastavljen od projektnih zadataka postavljenih u vremenski okvir za složenu računalnu igru.
- Procijeniti prednosti i nedostatke gradivnih elemenata složene računalne igre.
- Predložiti strukturu vlastitog dokumenta dizajna složene računalne igre.
- Izraditi vlastiti dokument dizajna računalne igre za složenu računalnu igru.