Studij

Razvoj računalnih igara

Praktikum: razvoj računalne igre

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 120
Ukupno 180

Naziv predmeta

Praktikum: razvoj računalne igre

Oznaka predmeta

20-02-091

Semestar

3

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Ciljevi predmeta su: naučiti raditi u timu, naučiti koristiti Git i Git flow kao metodu verzioniranja koda, naučiti implementirati i koristiti MVC kao metodu odvajanja podataka i funkcionalnosti, generirati geometriju programskim putem, generirati nasumične terene programskim putem, koristiti alate za optimizaciju performansi u igrama.

Sadržaj

Rad u timu. Git i Git flow. Alati za praćenje napredka. Organizacijski alati. Općenito o arhitekturi igre. Model-View-Controller kao bazna arhitektura. Implementacija MVC arhitekture u sustavu Unity. Standarni uzorci u MVC arhitekturi. Tranzicije između scena. Pohrana podataka. Izrada geometrije programskim putem. Crtanje osnovnih geometrijskih tijela. UV mapiranje. Teksturiranje. Izrada nasumičnih terena korištenjem noise efekata. Optimizacija performansi.

Obvezna literatura

Jesse Schell
The Art of Game Design: A Book of Lenses

Preporučena literatura

Unity 3D dokumentacija

Minimalni ishodi učenja

  • Osmisliti i napisati Dokument dizajna igre
  • Izraditi koncept igre.
  • Izraditi prototip osnovnih mehanika.
  • Proučiti alternativne arhitekture te izabrati i izraditi onu koja je primjenjiva na konkretnu igru.
  • Izraditi vizulani identitet igre.
  • Izraditi zvučnu sliku igre, pozadinsku muziku i zvučne efekte.
  • Testirati izrađenu igru.
  • Pripremiti igru za izdavanje na različitim platformama.

Željeni ishodi učenja

  • Kritički prosuditi Dokument dizajna igre na temelju trenutnog tržišta igara
  • Prepoznati izvedive koncepte te izdvojiti one s komercijalnim potencijalom.
  • Izabrati najbolje mehanike upotrebom AB testiranja.
  • Izraditi arhitekturu koja je jednostavna, nadogradiva, prenosiva i koja omogućuje simultani rad više ljudi na njenim segmentima.
  • Prilagoditi vizualni identitet igre njenom željenom stilu. Izraditi grafičke elemete koji se mogu koristiti kroz niz različitih platformi, pritom poštujući pravila i ograničenja koja svaka od tih platformi nameće.
  • Definirati sustav koji će dinamički koristiti zvukove u igri. Prilagoditi zvukove i muziku da odgovaraju samoj igri te da si odgovaraju međusobno.
  • Izraditi odgovarajuće testove kojiima će se automatizirano testirati logičke pogreške u konceptu same igre ili nekih njenih dijelova. Rezultate testova koristiti kao bazu za unapređivanje igre.
  • Prepoznati ograničenja i specifičnosti pojedine platforme te tim istim ograničenjima i specifičnostima modificirati igru, sučelje, grafičke i zvučne elemente
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.