fbpx
Image for
Naslovnica

Primjena virtualne i proširene stvarnosti

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Primjena virtualne i proširene stvarnosti

Oznaka predmeta

22-02-576

Semestar

3

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj kolegij upoznaje studente s tehnikama programiranja virtualne i proširene stvarnosti, programskim okvirima te načinima razmišljanja.

Ovaj kolegij nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne grupe kolegija koji su specijalizirani za pružanje dubljih znanja i vještina programiranja. Kolegij koristi vještine i znanja stečena u četiri prethodna kolegija iz iste skupine. Vještine naučene u ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućem području.

Studenti će naučiti:
• O VR i AR fizičkim konceptima i hardveru.
• Kako stvoriti VR svijet i primijeniti mehaniku specifičnu za VR.
• Kako stvoriti AR svijet i primijeniti mehaniku specifičnu za AR.
• Kako dodati posebne efekte u VR i AR igre.

Kolegij se predaje na programskom jeziku C
i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja kolegija temelji se na pojedinačnim studentskim projektima razvoja računalnih igara.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Papagiannis, H. (2017) Augmented Human: How Technology Is Shaping the New Reality. Sebastopol: O'Reilly Media.

Preporučena literatura:
1. Glover, J. and Linowes, J. (2019) Complete Virtual Reality and Augmented Reality Development with Unity: Leverage the power of Unity and become a pro at creating mixed reality applications. Birmingham: Packt Publishing.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Primijeniti algoritme kretanja u igri virtualne stvarnosti.
  • Stvoriti jednostavan prototip igre virtualne stvarnosti.
  • Preporučiti i koristiti softverske okvire prilikom stvaranja igre proširene stvarnosti.
  • Predložiti i upotrijebiti specijalne efekte u igri proširene stvarnosti.
  • Stvoriti prototip igre proširene stvarnosti.

Željeni ishodi učenja

  • Primijeniti algoritme kretanja u igri virtualne stvarnosti uz izbjegavanje prepreka.
  • Stvoriti jednostavan prototip igre virtualne stvarnosti s efektima okoline.
  • Preporučiti i koristiti minimalni skup softverskih okvira prilikom stvaranja igre proširene stvarnosti.
  • Predložiti i upotrijebiti linearni slijed specijalnih efekata u igri proširene stvarnosti.
  • Stvoriti prototip igre proširene stvarnosti sa svim GUI komponentama.
Podijeli: Facebook Twitter