
Primjena virtualne i proširene stvarnosti
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Primjena virtualne i proširene stvarnosti
Oznaka predmeta
22-02-576
Semestar
3
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj kolegij upoznaje studente s tehnikama programiranja virtualne i proširene stvarnosti, programskim okvirima te načinima razmišljanja.
Ovaj kolegij nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne grupe kolegija koji su specijalizirani za pružanje dubljih znanja i vještina programiranja. Kolegij koristi vještine i znanja stečena u četiri prethodna kolegija iz iste skupine. Vještine naučene u ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućem području.
Studenti će naučiti:
• O VR i AR fizičkim konceptima i hardveru.
• Kako stvoriti VR svijet i primijeniti mehaniku specifičnu za VR.
• Kako stvoriti AR svijet i primijeniti mehaniku specifičnu za AR.
• Kako dodati posebne efekte u VR i AR igre.
Kolegij se predaje na programskom jeziku C
i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja kolegija temelji se na pojedinačnim studentskim projektima razvoja računalnih igara.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Papagiannis, H. (2017) Augmented Human: How Technology Is Shaping the New Reality. Sebastopol: O'Reilly Media.
Preporučena literatura:
1. Glover, J. and Linowes, J. (2019) Complete Virtual Reality and Augmented Reality Development with Unity: Leverage the power of Unity and become a pro at creating mixed reality applications. Birmingham: Packt Publishing.
Minimalni ishodi učenja
- Primijeniti algoritme kretanja u igri virtualne stvarnosti.
- Stvoriti jednostavan prototip igre virtualne stvarnosti.
- Preporučiti i koristiti softverske okvire prilikom stvaranja igre proširene stvarnosti.
- Predložiti i upotrijebiti specijalne efekte u igri proširene stvarnosti.
- Stvoriti prototip igre proširene stvarnosti.
Željeni ishodi učenja
- Primijeniti algoritme kretanja u igri virtualne stvarnosti uz izbjegavanje prepreka.
- Stvoriti jednostavan prototip igre virtualne stvarnosti s efektima okoline.
- Preporučiti i koristiti minimalni skup softverskih okvira prilikom stvaranja igre proširene stvarnosti.
- Predložiti i upotrijebiti linearni slijed specijalnih efekata u igri proširene stvarnosti.
- Stvoriti prototip igre proširene stvarnosti sa svim GUI komponentama.