
Racionalni dizajn igara i razina
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 75
Naziv predmeta
Racionalni dizajn igara i razina
Oznaka predmeta
22-02-568
Semestar
2
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul upoznaje studente s tehnikama i načinima razmišljanja za stvaranje makro (razina na razinu) i mikro (ista razina) strukture računalne igre.
Ovaj je modul obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelj za oblikovanje struktura igara na makro i mikro razinama. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O različitim vrstama igara i vrstama igraćih strojeva
• Kako dizajnirati 3C strukturu (lik, upravljanje i kamera(eng. character, control and camera)).
• O makro i mikro aspektima igre.
• Kako uravnotežiti razinu i ukupnu težinu igre.
• O moment to moment igranju
Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima u kojima studenti proizvode računalnu igru s pravilno dizajniranim makro i mikro strukturama.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Rogers, S. (2014) Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Hoboken: Wiley.
Preporučena literatura:
1. Koster, R. (2013) A Theory of Fun for Game Design. Sebastopol: O'Reilly Media.
Minimalni ishodi učenja
- Procijeniti mehaniku standardnih vrsta računalnih igara.
- Kritički procijeniti 3C strukturu (lik, upravljanje, kamera) postojeće računalne igre i preporučiti 3C strukturu za vlastitu računalnu igru.
- Procijeniti digitalne veličine postojeće računalne igre i procijeniti potrebne digitalne veličine za vlastitu računalnu igru.
- Kritički procijeniti makro strukturu razina u postojećoj računalnoj igri i osmisliti makro strukturu razina za vlastitu računalnu igru.
- Dizajnirati elemente na mikro razini za vlastitu računalnu igru.
- Preporučiti balansiranje razina težine za vlastitu računalnu igru
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti mehaniku nestandardnih vrsta računalnih igara.
- Kritički procijeniti 3C strukturu (lik, upravljanje, kamera) postojeće računalne igre, preporučiti 3C strukturu za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
- Procijeniti digitalne veličine postojeće računalne igre, procijeniti potrebne digitalne veličine za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
- Kritički procijeniti makro strukturu razina u postojećoj računalnoj igri, osmisliti makro strukturu razina za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
- Dizajnirati elemente na mikro razini za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
- Preporučiti balansiranje razina težine za vlastitu računalnu igru i dodati barem jednu perifernu mehaniku igre.