fbpx
Image for
Naslovnica

Racionalni dizajn igara i razina

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

Racionalni dizajn igara i razina

Oznaka predmeta

22-02-568

Semestar

2

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s tehnikama i načinima razmišljanja za stvaranje makro (razina na razinu) i mikro (ista razina) strukture računalne igre.

Ovaj je modul obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelj za oblikovanje struktura igara na makro i mikro razinama. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• O različitim vrstama igara i vrstama igraćih strojeva
• Kako dizajnirati 3C strukturu (lik, upravljanje i kamera(eng. character, control and camera)).
• O makro i mikro aspektima igre.
• Kako uravnotežiti razinu i ukupnu težinu igre.
• O moment to moment igranju

Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima u kojima studenti proizvode računalnu igru s pravilno dizajniranim makro i mikro strukturama.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Rogers, S. (2014) Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Hoboken: Wiley.

Preporučena literatura:
1. Koster, R. (2013) A Theory of Fun for Game Design. Sebastopol: O'Reilly Media.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Procijeniti mehaniku standardnih vrsta računalnih igara.
  • Kritički procijeniti 3C strukturu (lik, upravljanje, kamera) postojeće računalne igre i preporučiti 3C strukturu za vlastitu računalnu igru.
  • Procijeniti digitalne veličine postojeće računalne igre i procijeniti potrebne digitalne veličine za vlastitu računalnu igru.
  • Kritički procijeniti makro strukturu razina u postojećoj računalnoj igri i osmisliti makro strukturu razina za vlastitu računalnu igru.
  • Dizajnirati elemente na mikro razini za vlastitu računalnu igru.
  • Preporučiti balansiranje razina težine za vlastitu računalnu igru

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti mehaniku nestandardnih vrsta računalnih igara.
  • Kritički procijeniti 3C strukturu (lik, upravljanje, kamera) postojeće računalne igre, preporučiti 3C strukturu za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
  • Procijeniti digitalne veličine postojeće računalne igre, procijeniti potrebne digitalne veličine za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
  • Kritički procijeniti makro strukturu razina u postojećoj računalnoj igri, osmisliti makro strukturu razina za vlastitu računalnu igru ​i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
  • Dizajnirati elemente na mikro razini za vlastitu računalnu igru i u barem jednoj iteraciji poboljšati igru na temelju povratnih informacija.
  • Preporučiti balansiranje razina težine za vlastitu računalnu igru i dodati barem jednu perifernu mehaniku igre.
Podijeli: Facebook Twitter