fbpx
Image for
Naslovnica

Razvoj igara za više igrača

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Razvoj igara za više igrača

Oznaka predmeta

22-02-571

Semestar

2

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul uvodi studente u programiranje lokalnih i mrežnih igara za više igrača.

Ovaj modul nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne grupe modula koji je specijaliziran za pružanje dubljih znanja i vještina programiranja. Gradi se na vještinama i znanju stečenom u dva prethodna modula iz iste skupine i pruža preduvjete za tri sljedeća modula u istoj grupi. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• Kako kreirati lokalne igre za više igrača.
• O protokolima u mrežnoj komunikaciji koji se koriste u razvoju igara.
• Kako kreairati mrežne igre za više igrača.
• Kako implementirati matchmaking za mrežne igre za više igrača.

Modul se predaje na programskom jeziku C
i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja modula temelji se na pojedinačnim studentskim projektima razvoja računalnih igara.

Literatura

Obavezna literatura:
1. Stagner, A.R. (2013) Unity Multiplayer Games. Birmingham: Packt Publishing.

Preporučena literatura:
1. Hare, N.B. and Ignatchenko, S. (2017) Development and Deployment of Multiplayer Online Games, Vol. I: GDD, Authoritative Servers, Communications (Development and Deployment of Multiplayer Games). Independent Publisher.
2. Hare, N.B. and Ignatchenko, S. (2020) Development and Deployment of Multiplayer Online Games, Vol. II: DIY, (Re)Actors, Client Arch., Unity/UE4/ Lumberyard/Urho3D. Independent Publisher.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Konstruirati prototip lokalne računalne igre za više igrača pomoću podijeljenog zaslona.
  • Ostvariti traženu mrežnu komunikaciju pomoću mrežnog protokola
  • Dizajnirati i izraditi prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-poslužitelj.
  • Dizajnirati i izraditi prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-klijent.
  • Konstruirati mehanizam za matchmaking igrača u računalnoj igri za više igrača.

Željeni ishodi učenja

  • Konstruirati složeni prototip lokalne računalne igre za više igrača pomoću podijeljenog zaslona.
  • Ostvariti traženu složenu mrežnu komunikaciju pomoću mrežnog protokola.
  • Dizajnirati i izraditi složeni prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-poslužitelj.
  • Dizajnirajti i izraditi složeni prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-klijent.
  • Konstruirati mehanizam za matchmaking na strani poslužitelja za ocjene igrača u računalnoj igri za više igrača.
Podijeli: Facebook Twitter