
Razvoj igara za više igrača
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Razvoj igara za više igrača
Oznaka predmeta
22-02-571
Semestar
2
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul uvodi studente u programiranje lokalnih i mrežnih igara za više igrača.
Ovaj modul nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne grupe modula koji je specijaliziran za pružanje dubljih znanja i vještina programiranja. Gradi se na vještinama i znanju stečenom u dva prethodna modula iz iste skupine i pruža preduvjete za tri sljedeća modula u istoj grupi. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• Kako kreirati lokalne igre za više igrača.
• O protokolima u mrežnoj komunikaciji koji se koriste u razvoju igara.
• Kako kreairati mrežne igre za više igrača.
• Kako implementirati matchmaking za mrežne igre za više igrača.
Modul se predaje na programskom jeziku C
i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja modula temelji se na pojedinačnim studentskim projektima razvoja računalnih igara.
Literatura
Obavezna literatura:
1. Stagner, A.R. (2013) Unity Multiplayer Games. Birmingham: Packt Publishing.
Preporučena literatura:
1. Hare, N.B. and Ignatchenko, S. (2017) Development and Deployment of Multiplayer Online Games, Vol. I: GDD, Authoritative Servers, Communications (Development and Deployment of Multiplayer Games). Independent Publisher.
2. Hare, N.B. and Ignatchenko, S. (2020) Development and Deployment of Multiplayer Online Games, Vol. II: DIY, (Re)Actors, Client Arch., Unity/UE4/ Lumberyard/Urho3D. Independent Publisher.
Minimalni ishodi učenja
- Konstruirati prototip lokalne računalne igre za više igrača pomoću podijeljenog zaslona.
- Ostvariti traženu mrežnu komunikaciju pomoću mrežnog protokola
- Dizajnirati i izraditi prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-poslužitelj.
- Dizajnirati i izraditi prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-klijent.
- Konstruirati mehanizam za matchmaking igrača u računalnoj igri za više igrača.
Željeni ishodi učenja
- Konstruirati složeni prototip lokalne računalne igre za više igrača pomoću podijeljenog zaslona.
- Ostvariti traženu složenu mrežnu komunikaciju pomoću mrežnog protokola.
- Dizajnirati i izraditi složeni prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-poslužitelj.
- Dizajnirajti i izraditi složeni prototip računalne igre za više igrača koja se temelji na arhitekturi klijent-klijent.
- Konstruirati mehanizam za matchmaking na strani poslužitelja za ocjene igrača u računalnoj igri za više igrača.