Studij

Razvoj računalnih igara

Razvoj računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Razvoj računalnih igara

Oznaka predmeta

20-02-050

Semestar

1

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Osposobiti studente da razumiju način na koji se izrađuju računalne igre u programskom okviru Unity. Objasniti unutrašnju strukturu koda računalne igre. Naučiti studente kako implementati sve bitne elemente igre. Objasniti strukturu rada u razvoju računalne igre i ulogu programskih okvira poput Unitya..

Sadržaj

Pregled povijesnog razvoja i trenutnih značajki Unity3D programskog okvira. Unity3D sučelje i rad s repozitorijima. Osnovni objekti i komponente. Osnove programiranja u C#. Povezivanje skripti i objekata. Unity UI. Glazba i zvučni efekti. Main game loop. Kamera. Animacije. Pohrana podataka.

Obvezna literatura

https://docs.unity3d.com/2019.1/Documentation/ScriptReference/index.html

https://docs.unity3d.com/2019.1/Documentation/Manual/index.html

Preporučena literatura

Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C# – Jeremy Gibson Bond

Unity 2017 Game Development Essentials - Tommaso Lintrami

Minimalni ishodi učenja

  • Implementirati osnovne elemente sučelja (slike, gumbe, panele...)
  • Implementirati neki od postojećih sustava za kontrolu igrača u igrama.
  • Osmisliti i izraditi jednostavnu 2D razinu koristeći gotove elemente.
  • Detektirati sudare i interakcije između objekata koristeći ugrađene sustave za detekciju sudara.
  • Implementirati jednostavne zvučne sustave te ih povezati s elementima u igri.
  • Koristiti sustav za verzioniranje.

Željeni ishodi učenja

  • Implementirati napredne elemente sučelja (grupe, tablice, elementi prilagodljivi po veličini...)
  • Definirati i implementirati vlastiti jednostavni sustav za kontrolu igrača u igrama.
  • Koristiti Unity Asset store. Osmisliti i izraditi složeniju 2D razinu kombinirajući gotove elemente s elementima preuzetim s Asset store-a.
  • Detektirati sudare i interakcije koristeći jednostavne skripte te koristiti rezultate za ispunjavanje win/lose pravila igre. Mijenjati informacije u sučelju (broj bodova, života) po potrebi.
  • Implementirati pozadinsku glazbu. Modificirati zvučne sustave uporabom efekata. Dinamički aktivirati izvršavanje zvučnih događaja.
  • Procijeniti i odabrati ogovarajući sustav za verzioniranje.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.