
Naslovnica
Razvoj računalnih igara
- Predavanje 9
- Vježbe 45
- Samostalni rad 65
Ukupno
119
Naziv predmeta
Razvoj računalnih igara
Oznaka predmeta
22-02-562
Semestar
1
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Literatura
Obavezna literatura:
1. Gibson Bond, J. (2014) Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#. Boston: Addison-Wesley Professional.
Preporučena literatura:
1. Lintrami, T. (2018) Unity 2017 Game Development Essentials. Birmingham: Packt Publishing.
Minimalni ishodi učenja
- Odabrati i implementirati hijerarhiju gradivnih elemenata 2D računalne igre.
- Preporučiti i implementirati prikladan algoritam interakcije programskog koda i gradivnih elemenata 2D računalne igre.
- Konstruirati prototip 2D računalne igre.
- Preporučiti i primijeniti prikladnu upotrebu kamere na sceni.
- Odabrati i upotrijebiti elemente 2D fizikalnog simulatora potrebne za implementiranje dijelova računalne igre.
- Odabrati i koristiti osnovne objektno orijentirane oblikovne obrasce u računalnoj igri.
Željeni ishodi učenja
- Odabrati i implementirati hijerarhiju gradivnih elemenata složene 2D računalne igre.
- Preporučiti i implementirati prikladan algoritam interakciju programskog koda i gradivnih elemenata složene 2D računalne igre.
- Konstruirati prototip složene 2D računalne igre.
- Preporučiti i primijeniti prikladnu upotrebu kamere na sceni za složene napredne vizualne efekte.
- Izraditi scenu koja će sadržavati kompleksne fizikalne interakcije između objekata i između objekata i sustava za prikaz čestica.
- Odabrati i koristiti složene objektno orijentirane oblikovne obrasce u računalnoj igri.