fbpx
Image for
Naslovnica

Razvoj računalnih igara

  • Predavanje 9
  • Vježbe 45
  • Samostalni rad 65
Ukupno 119

Naziv predmeta

Razvoj računalnih igara

Oznaka predmeta

22-02-562

Semestar

1

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Literatura

Obavezna literatura:
1. Gibson Bond, J. (2014) Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#. Boston: Addison-Wesley Professional.

Preporučena literatura:
1. Lintrami, T. (2018) Unity 2017 Game Development Essentials. Birmingham: Packt Publishing.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Odabrati i implementirati hijerarhiju gradivnih elemenata 2D računalne igre.
  • Preporučiti i implementirati prikladan algoritam interakcije programskog koda i gradivnih elemenata 2D računalne igre.
  • Konstruirati prototip 2D računalne igre.
  • Preporučiti i primijeniti prikladnu upotrebu kamere na sceni.
  • Odabrati i upotrijebiti elemente 2D fizikalnog simulatora potrebne za implementiranje dijelova računalne igre.
  • Odabrati i koristiti osnovne objektno orijentirane oblikovne obrasce u računalnoj igri.

Željeni ishodi učenja

  • Odabrati i implementirati hijerarhiju gradivnih elemenata složene 2D računalne igre.
  • Preporučiti i implementirati prikladan algoritam interakciju programskog koda i gradivnih elemenata složene 2D računalne igre.
  • Konstruirati prototip složene 2D računalne igre.
  • Preporučiti i primijeniti prikladnu upotrebu kamere na sceni za složene napredne vizualne efekte.
  • Izraditi scenu koja će sadržavati kompleksne fizikalne interakcije između objekata i između objekata i sustava za prikaz čestica.
  • Odabrati i koristiti složene objektno orijentirane oblikovne obrasce u računalnoj igri.
Podijeli: Facebook Twitter