Image for
Naslovnica

Skriptiranje računalnih igara

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Skriptiranje računalnih igara

Oznaka predmeta

22-02-577

Semestar

3

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s ulogom tumača i tumačenih jezika u računalnoj igri. Također podučava studente kako dizajnirati i implementirati računalnu igru koja se može proširiti interpretiranim jezikom.

Ovaj modul nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne grupe modula koji je specijaliziran za pružanje dubljih znanja i vještina programiranja. Koristi vještine i znanja stečena u četiri prethodna modula iz iste skupine. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• Kako rade tumači.
• O važnim karakteristikama uobičajenih interpretiranih jezika poput LUA i Pythona.
• Kako dizajnirati i programirati jednostavan tumač.
• Kako dizajnirati računalnu igru s podrškom za modove i DLC-ove.

Modul se predaje na programskom jeziku C
i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja modula temelji se na pojedinačnim studentskim projektima razvoja računalnih igara.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Ierusalimschy, R. (2016) Programming in Lua. 4th edn. Rio de Janeiro: Lua.Org.

Preporučena literatura:
1. Leveston, M. (2021) Ultimate Roblox Guidebook: Help You Become A Top Roblox Designer: Advanced Lua Scripting. Independently published.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Dizajnirati jednostavan programski jezik pogodan za tumačenje.
  • Konstruirati prototip jednostavnog tumača.
  • Stvoriti prototip računalne igre s podrškom za skriptiranje.
  • Podržati sposobnost igrača da modificiraju računalnu igru pomoću modova i/ili naknadnih dodataka (DLC).

Željeni ishodi učenja

  • Dizajnirati jednostavan programski jezik s programskim konstrukcijama petlje pogodnim za tumačenje.
  • Konstruirati prototip jednostavnog tumača s programskim konstrukcijama petlje.
  • Stvoriti prototip računalne igre s naprednom podrškom za skriptiranje.
  • Podržati sposobnost igrača da modificiraju računalnu igru pomoću složenih modova i/ili naknadnih dodataka (DLC).
Podijeli: Facebook Twitter