
Temeljne tehnike programiranja
- Predavanje 15
- Vježbe 30
- Samostalni rad 105
Naziv predmeta
Temeljne tehnike programiranja
Oznaka predmeta
22-02-563
Semestar
1
ECTS
5
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj kolegij upoznaje studente s konceptima programiranja koji se koriste u razvoju računalnih igara s posebnim naglaskom na pisanje efektivnog koda.
Ovaj kolegij nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne skupine kolegija specijalizirane za znanja i vještine iz područja programiranja. Još pet kolegija u istoj grupi slijedi ovaj kolegij. Vještine stečene na ovom kolegiju značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih kolegija.
Studenti će naučiti:
• Kako različiti objektno orijentirani aspekti utječu na izvedbu igre.
• O refleksiji i njezinoj uporabi u razvoju igara.
• O višenitnim pristupima razvoju igara.
Kolegij se predaje u programskom jeziku C
i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja kolegija temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u definiranom programskom jeziku i alatu za razvoj softvera.
Literatura
Obavezna literatura:
1. Ferrone, H. (2020) Learning C# by Developing Games with Unity 2020: An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity. Birmingham: Packt Publishing.
Preporučena literatura:
1. Aversa, D. and Dickinson, C. (2019) Unity Game Optimization: Enhance and extend the performance of all aspects of your Unity games. 3rd Edition. Birmingham: Packt Publishing.
Minimalni ishodi učenja
- Utvrditi utjecaj objektno orijentiranih karakteristika klasa i struktura na performanse računalne igre.
- Usporediti složenost operacija u kontejnerskim strukturama koje se najčešće koriste u razvoju računalnih igara.
- Kreirati rješenje temeljeno na kôdnoj refleksiji te utvrditi utjecaj kôdne refleksije na performanse računalne igre.
- Usporediti utjecaj jednonitnog i višenitnog programiranja na performanse računalne igre te kreirati rješenje temeljeno na višenitnom programiranju.
Željeni ishodi učenja
- Utvrditi razlog usporavanja performansi uzrokovano objektno orijentiranim karakteristikama klasa i struktura i poboljšati rješenje.
- Usporediti složenost operacija u vlastitim strukturama kontejnera u razvoju računalnih igara.
- Kreirati složeno rješenje temeljeno na kôdnoj refleksiji te utvrditi utjecaj kôdne refleksije na performanse računalne igre.
- Usporedite utjecaj jednonitnog i višenitnog programiranja na performanse računalne igre te kreirati složeno rješenje temeljeno na višenitnom programiranju.