fbpx
Image for
Naslovnica

Uvod u 3D modeliranje za računalne igre

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 105
Ukupno 150

Naziv predmeta

Uvod u 3D modeliranje za računalne igre

Oznaka predmeta

22-02-565

Semestar

1

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s osnovama 3D modeliranja za računalne igre, alatima za modeliranje i načinima razmišljanja.

Ovaj modul nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne skupine modula specijalizirane za znanja i vještine iz područja tehničke umjetnosti. Još 3 modula u istoj grupi slijedi ovaj modul. Vještine stečene na ovom modulu značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih modula.

Studenti će naučiti:
• O različitim pristupima 3D modeliranju.
• O 3D polygon i spline modeliranju.
• O realističnoj i stiliziranoj teksturi, teksturnim mapama i materijalnim strukturama.
• Kako izvesti 3D modele i materijale i optimizirati ih nakon uvoza u okruženje razvoja računalnih igara.

Modul se predaje u alatu za 3D modeliranje i u alatu za razvoj računalnih igara Unity. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u definiranim razvojnim alatima i na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti 3D modele i izvesti ih/uvesti u okruženje razvoja račuinalnih igara.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Daniele, T. (2008) PolyModeling With 3dsMax - Thinking Outside of the Box. Waltham: Focal Press.

Preporučena literatura:
1. Gahan, A. (2013) 3ds Max Modelling for Games. 2nd edn. Abingdon-on-Thames: Routledge.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Stvoriti koncept 3D modela i/ili 3D modela sustava za računalnu igru pomoću razmjera i proporcija.
  • Usporediti osnovne pristupe rješavanju zadanog problema u izradi 3D modela za računalne igre i definirati zaključke o najprikladnijim pristupima.
  • Konstruirati složeni 3D model za računalnu igru pomoću polygon i spline modeliranja s modifikatorima.
  • Izvesti 3D modele u datoteku i uvesti ih u okruženje za razvoj računalnih igara, ovisno o ulozi i primjeni modela.
  • Konstruirati realistične i stilizirane teksture pomoću teksturnih mapa u svrhu stvaranja efekata prikladnih za upotrebu u računalnoj igri.
  • Stvoriti jednostavne materijalne strukture.
  • Stvoriti složenije materijalne strukture koristeći hijerarhijske veze i međusobne interakcije.
  • Optimizirati teksture i jednostavne materijalne strukture nakon što su uvezene u okruženje za razvoj računalnih igara.

Željeni ishodi učenja

  • Stvoriti složeni koncept 3D modela i/ili 3D modela sustava za računalnu igru pomoću razmjera i proporcija.
  • Usporediti osnovne pristupe rješavanju zadanog problema u stvaranju složenih 3D modela za računalne igre i definirati zaključke o najprikladnijim i optimiziranim pristupima.
  • Konstruirati složeni 3D model za računalnu igru pomoću polygon i spline modeliranja s world-space modifikatorima.
  • Izvesti 3D modele u datoteku i uvesti ih u okruženje za razvoj računalnih igara, ovisno o ulozi i primjeni modela, istovremeno osiguravajući dobitak od optimizacije.
  • Konstruirati realistične i stilizirane teksture pomoću teksturnih mapa u svrhu stvaranja efekata specifičnih za stil koji se upotrebljava u računalnoj igri.
  • Stvoriti jednostavne materijalne strukture koristeći proceduralne teksture.
  • Stvoriti složenije materijalne strukture koristeći hijerarhijske veze i međusobne interakcije kombinirajući proceduralne i stvorene teksture.
  • Optimizirati složene teksture i jednostavne materijalne strukture nakon što su uvezene u okruženje za razvoj računalnih igara.
Podijeli: Facebook Twitter