Studij

Digital Marketing

Digital Transformation

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 150
Ukupno 210

Naziv predmeta

Digital Transformation

Tip predmeta

Obligatory

ECTS

7

Nastavnici i suradnici

Cilj

The digital revolution has affected all aspects of society, both individuals and companies as well as the states. Networks among people (social networks) and things (Internet of Things) runs the government, business and civil society, as well as friends and family. We use (mobile) devices and interactive and "smart" tools that tell us who to trust, where to go and what to buy. The aim of this course is to introduce students to characteristics, drivers and the concept of digital transformation, help them understand trends and teach them to recognize opportunities and adopt processes of digital transformation in business necessary for the operation and development in today's market.

Sadržaj

Introduction to digital transformation. EU's digital agenda. User experience - techniques in creative thinking. Digital portfolio. Basics of digital business models. The impact of artificial intelligence. Key performance indicators (KPI) of digital business. Risks of digital transformation in business. The digital transformation of the country. Internet of Things (IOT). Financing business models in the digital age.

Obvezna literatura

Lecture materials

Preporučena literatura

IBM Institute for Business Value: Digitalna Tranfomation

Gartner, Inc.: Digital Business KPIs: Defining and Measuring Success

McKinseyInsights -online, industry specific

Minimalni ishodi učenja

  • Navesti ključne faktore digitalne transformacije društva iz perspektive korisnika te posljedično na proizvođače roba i usluga.
  • Navesti osnovne postavke digitalne ekonomije i platforme te pretpostavke digitalnih modela.
  • Obrazložiti razlike digitalne transformacije u preslagivanju Operativnog modela u odnosu na promjenu načina ponude vrijednosti korisniku.
  • Analizirati izazove monetizacije i poslovnih modela za digitalne produkte.

Željeni ishodi učenja

  • Obrazložiti utjecaj ključnih faktora digitalne transformacije društva iz perspektive korisnika te posljedično na proizvođače roba i usluga.
  • Kritički procijeniti utjecaj digitalne ekonomije i platforme te postavke digitalnih modela te obrazložiti nove mogućnosti koje se otvaraju implementacijom iste.
  • Na primjeru industrije i tvrtke razraditi mogućnosti digitalne transfomacije operativnog modela i ponude vrijednosti.
  • Izravno vrednovati ključne značajke i primijeniti znanje o primjeni različitih monetizacijskih opcija i digitalnih poslovnih modela.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.