Studij

Software Engineering

Development of 3D Games

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Development of 3D Games

Tip predmeta

Obligatory

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

The aim is to enable students to independently create 3D games using programming framework Unity. Students will adopt new knowledge: the basics of physics and linear algebra and their application in Unity, work with graphics and textures, illuminating and shading, and player controls used in 3D computer games.

Sadržaj

Differences between 2D and 3D games. The basics of 3D physics. Use of force, acceleration, and speed of objects. Use of textures, normals maps, and height maps. Using Dynamic and Predicted Illumination. Shading. Controllers for the players. Collisions and collision detection in 3D space. Physical models. Specifics of game development for different platforms.

Obvezna literatura

Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C# – Jeremy Gibson Bond

Preporučena literatura

Unity 5.x Shaders and Effects Cookbook - Alan Zucconi,‎ Kenneth Lammers
Unity UI Cookbook - Francesco Sapio
Unity 5.x Cookbook - Mat Smith

Minimalni ishodi učenja

  • Implementirati osnovne elemente sučelja u 3D igrama (slike, gumbe, panele...)
  • Implementirati neki od postojećih sustava za kontrolu igrača u 3D igrama.
  • Osmisliti i izraditi jednostavnu 3D razinu koristeći gotove elemente.
  • Detektirati sudare i interakcije između objekata koristeći ugrađene sustave za detekciju sudara.
  • Implementirati i konfigurirati ugrađene fizikalne modele u Unity.
  • Koristiti slike kao teksture, koristiti atlase.
  • Odabrati, pronaći i iskoristiti gotove materijale i shadere dobavljive s Asset storea. Modificirati navedene materijale i shadere kako bi im se promijenile vizualne značajke.
  • Postaviti odgovarajuće osvjetljenje na scenu i podesiti ga za postizanje željene atmosfere.
  • Implementirati jednostavan sustav za trajno pohranjivanje podataka na disk te učitavanje istih.

Željeni ishodi učenja

  • Implementirati napredne elemente sučelja u 3D igrama (pomični ekrani, tablice, dinamički generirani elementi...)
  • Definirati i implementirati vlastiti sustav za kontrolu igrača u 3D igrama.
  • Osmisliti i izraditi složeniju 3D razinu kombinirajući gotove elemente s vlastitim.
  • Implementirati vlastite sustave za detekciju sudara i procjeniti gdje ih treba koristiti u kombinaciji s ugrašenim kako bi se uštedili resursi.
  • Definirati i implementirati vlastite fizikalne modele koji će se koristiti ili samostalno ili u kombinaciji s ugrađenim.
  • Izraditi bump mape, displacement mape i mape transparencija koristeći teksture.
  • Izraditi vlastite materijale i shadere te ih primijeniti unutar elemenata igre.
  • Predizračunati osvjetljenje i direktno ga ugraditi u teksture objekata koji se koriste u igri.
  • Implementirati sustav koji će moći dinamički spremiti podatke na disk ili na REST servis.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.