Doc.dr. sc. Nikola Drašković iskusan je menadžer, no i aktivan predavač u području visokog obrazovanja. Doktorirao je 2010. godine na Leeds Metropolitan University u Velikoj Britaniji. Prije toga, stekao je dvije titule magistra znanosti (marketing i menadžment) na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od siječnja 2019. godine, komercijalni je direktor u tvrtki Colas Hrvatska d.d., nakon što je četiri godine radio kao predavač te viši predavač na RIT Croatia. Prije toga, proveo je trinaest godina kao voditelj prodaje i key account manager u tvrtki Vetropack Straža d.d. Svoju profesionalnu karijeru započeo je radeći za niz marketinških agencija, pri čemu je vodio oglašavačke projekte za domaće i međunarodne tvrtke kao što su: Hrvatski telekom, Unilever, Johnson & Johnson i Hyundai. Koautor je dva sveučilišna te preko trideset znanstvenih i stručnih radova. Njegov istraživački fokus je na marketinškoj ulozi ambalaže, osobnoj prodaji, marketinškoj strategiji te digitalnom marketingu.