Natrag na nastavnici i asistenti

mr. sc. Mario Fraculj, v. pred.

Mario Fraculj vrstan je marketinški stručnjak i dokazani profesionalac s bogatim menadžerskim i međusektorskim iskustvom u B2C i B2B segmentu. Voditelj je katedre za ekonomiju i predavač na Visokom učilištu Algebra te direktor agencije Digital talents. U dosadašnjoj poslovnoj karijeri obnašao je više rukovodećih funkcija, između ostalih i direktora marketinga prehrambene industrije Kraš te predsjednika uprave marketinške agencije McCann Zagreb. Odigrao je važnu ulogu u dovođenju natjecanja i prestižnih marketinških nagrada Effie u Hrvatsku kao prvi predsjednik žirija, moderator i član Organizacijskog odbora. Aktivan je u Hrvatskoj udruzi društava za tržišno komuniciranje (HURA) kao Predsjednik Odbora za regulaciju i samoregulaciju, a kroz četiri godine bio je angažiran i kao član uprave. Pod njegovim vodstvom McCann Zagreb proglašen je najučinkovitijom marketinškom agencijom u Hrvatskoj i regiji prema Effie indeksu učinkovitosti. Završio je diplomski i magistarski studij iz organizacije i managementa na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i trenutno je doktorand na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Autor je niza stručnih i znanstvenih članaka te publikacije „Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju“. Trgovački sud u Zagrebu imenovao ga je stalnim sudskim vještakom za marketing, tržišno komuniciranje i oglašavanje.

Povezani kolegiji:



Digitalni marketing - Preddiplomski studij

Digitalni marketing
Društvena odgovornost marketinga
Integrirana marketinška komunikacija
Planiranje i zakup medija
Posebne teme iz područja digitalnog marketinga
Praksa
Završni rad

Diplomski studij - Digitalni marketing

Digitalni marketing
Međunarodni marketing
Upravljanje inovacijama i razvoj proizvoda i usluga
Podijeli: Facebook Twitter