Halida Sarajlić, sveučilišna specijalistica poslovnog upravljanja (MBA). Poslijediplomski studij Poslovnog upravljanja završila je 2014 (Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu). Svoje profesionalno iskustvo stekla je četrnaestogodišnjim radom u području telekomunikacija, u marketingu za poslovne i rezidencijalne korisnike, te devetomjesečnim radom na međunarodnim projektima u Njemačkoj i Austriji. Njezino profesionalno znanje obuhvaća upravljanje uslužnim portfeljem koji zauzima 51% ukupnog tržišnog udjela industrije te odgovornost za profitabilnost, s posebnim fokusom na bazu korisnika i ostvarivanje prihoda usluge. Njezine vještine uključuju upravljanje markom, strateško planiranje, razvoj proizvoda i marketinške komunikacije. Certificirani je trener i član žirija natjecanja Effie 2020. (Hrvatska).
Natrag na nastavnici i asistenti
Halida Sarajlić, pred.
Povezani kolegiji:
Digitalni marketing - Preddiplomski studij
Digitalni marketing |
---|
Osnove marketinga |
Planiranje i zakup medija |