Image for
Naslovnica

3D osvjetljenje i renderiranje

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 75
Ukupno 120

Naziv predmeta

3D osvjetljenje i renderiranje

Oznaka predmeta

21-07-562

Semestar

5

ECTS

4

Sadržaj i cilj

Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• steknu znanje i uvid u sve ostale module gdje stvoreni 3D materijali trebaju biti dovršeni i predstavljeni kao 2D slike ili animacije
• nauče spektar uobičajenih problema i zahtjeva kako prikazati projekte u 3D okruženju

U modulu studenti uče postavljati scenu koja će se prikazati kako bi se udovoljilo određenim kriterijima (stil, realizam itd.). To je ključni modul koji studentima omogućava da svoje radove završe i prezentiraju na profesionalnoj razini. Modul se temelji na projektima i koristi znanja iz drugih modula, a obrađeno gradivo je individualno i temelji se na individualnim preferencijama i postignućima studenata. Ovaj modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.

Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi naučili razne vrste osvjetljenja, tipove rendera, renderiranje, pre i postprodukciju, te završnu obradu. Ovdje predstavljena znanja i vještine omogućuju studentima da prezentirajui svoje projekte na stručan i profesionalan način, i ključna su kako bi se pojedinac pretvorio/pretvorila u profesionalca. Kroz ovaj modul studenti su izloženi nizu uobičajenih problema i zahtjeva tijekom izrade vlastitih projekata. Njihova rješenja renderinga omogućit će studentima da se razviju u profesionalce prepoznatljive po kvaliteti njihova rada.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Cardoso J., 3D Total team(ed.) (2013) Crafting 3D Photorealism: Lighting Workflows in 3DS Max, Mental Ray and V-Ray, Worcester, 3D Total Publishing

Preporučena literatura:
1. Sykut A., Ragohna F.M., Korcsok Z., Tilbury R., 3D Total team (ed.) (2011) Photoshop for 3D Artists, Worcester, 3Dtotal publishing
2. Autodesk, (2009) Learning Autodesk 3ds Max Design 2010: Essentials, The Official Autodesk 3ds Max Training Guide, New York, Routledge

Minimalni ishodi učenja

  • Odabrati postavke koje osiguravaju dobar proračun osvjetljenja i dobivanje vizualizacija kroz postupak renderiranja.
  • Rekreirati stvarne uvjete osvjetljenja prema referenci ili ideji/sažetku.
  • Razraditi klasične rendere.
  • Stvoriti nerazornu strukturu i konačnu destruktivnu obradu za postizanje željenog efekta vizualizacije.

Željeni ishodi učenja

  • Odabrati postavke koje osiguravaju dobar proračun osvjetljenja i stjecanje vizualizacija kroz postupak renderiranja uz optimizaciju postupka i ispitivanja, kako bi konačni rezultati bili bez artefakata i pogrešaka.
  • Rekreirati stvarne uvjete osvjetljenja prema referenci ili ideji/sažetku i opravdati optimizaciju i testiranje kroz testni render bez artefakata i pogrešaka.
  • Stvoriti rendere specifične za određeni projekt/konačnu vizualizaciju, kako bi stekli što veću fleksibilnost tijekom obrade i postprodukcije.
  • Potkrijepiti nerazornu strukturu i konačnu destruktivnu obradu za postizanje željenog učinka vizualizacije.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter