Image for
Naslovnica

Animiranje likova

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Animiranje likova

Oznaka predmeta

21-07-557

Semestar

4

ECTS

3

Sadržaj i cilj

Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• nastave nadogradnju na znanju animacije, te daljnje razumijevanje animacije likova
• nauče tehnike naprednije animacije u svrhu postizanja i izražavanja lika


Ovaj modul je jedna od vitalnih komponenti animacijske vertikale u programu. Modul koristi 3D sredstva (modele, skulpture i platforme) koje su studenti stvorili na drugim modulima u programu. Svaki student pojedinačno stvara i promišlja brojne reference pomoću kojih rješava probleme primjene animacije likova, glume i gesta na vlastite likove. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.

Nadograđuje i produbljuje današnje znanje o animaciji pružajući studentima znanje i tehnike naprednije animacije u svrhu postizanja i izražavanja lika.

Ovaj modul je presudan za studente koji u budućnosti žele biti animatori jer se usredotočuje na znanja i vještine koje će ih učiniti stručnjacima. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu pružaju specijaliziranu stručnost u području animacije. Međutim, oni su također važni u procesu stvaranja i konceptualizacije likova (tamo gdje likovi imaju osobnost i karakter koji će se izraziti animacijom).

Literatura

Obvezna literatura:
1. Hooks E. (2017) Acting for animators, 2nd edition, New York, Routledge

Preporučena literatura:
1. Bruder M., Cohn L.M., Olnek M., Pollack N., Previtio R., Zigler S. (1986), A practical handbook for the actor, New York, Vintage
2. Pease A., Pease B. (2004), The definite book of body language, New York, Bantham Books

Minimalni ishodi učenja

  • Definirati metodologiju izrade animacije likova.
  • Stvoriti vlastite jednostavne animacije koje prikazuju hodanje likova, gestikulaciju, glumu, prste, oči itd.
  • Analizirati i usporediti animacije likova s ​​obzirom na određene likove.
  • Stvoriti vlastita rješenja za animaciju s vidljivom sintezom osnovnih principa i iskustava animacije likova cijele figure, gestikulacije, glume, treptanja oka u složeni animirani niz.

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati, prosuditi i preporučiti metodologiju za stvaranje specifičnih animacija likova.
  • Obrazložiti i opravdati vlastiti izbor i animaciju za određeni lik kao rješenje određenog umjetničkog problema, na primjer prikaz određene emocije cijelim tijelom. Uloga granica u umjetničkom djelu
  • Povezati i opravdati animaciju lika kao simbiozu principa animacije, kako bi sami procijenili kako vlastita rješenja animacije likova prikazuju individualnu prirodu lika.
  • Kritički prosuđivati, vrednovati, argumentirati i uspoređivati ​​različita (svoja i tuđa) umjetnička rješenja problema s aspekta animacijskih rješenja u složenom animiranom slijedu.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter