fbpx
Image for
Naslovnica

Animiranje likova

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 60
Ukupno 90

Naziv predmeta

Animiranje likova

Oznaka predmeta

22-07-557

Semestar

4

ECTS

3

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• nastave nadogradnju na znanju animacije, te daljnje razumijevanje animacije likova
• nauče tehnike naprednije animacije u svrhu postizanja i izražavanja lika

Ovaj modul je jedna od vitalnih komponenti animacijske vertikale u programu. Modul koristi 3D sredstva (modele, skulpture i platforme) koje su studenti stvorili na drugim modulima u programu. Svaki student pojedinačno stvara i promišlja brojne reference pomoću kojih rješava probleme primjene animacije likova, glume i gesta na vlastite likove. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.

Nadograđuje i produbljuje današnje znanje o animaciji pružajući studentima znanje i tehnike naprednije animacije u svrhu postizanja i izražavanja lika.

Ovaj modul je presudan za studente koji u budućnosti žele biti animatori jer se usredotočuje na znanja i vještine koje će ih učiniti stručnjacima. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu pružaju specijaliziranu stručnost u području animacije. Međutim, oni su također važni u procesu stvaranja i konceptualizacije likova (tamo gdje likovi imaju osobnost i karakter koji će se izraziti animacijom).

Literatura

Obvezna literatura:
1. Hooks E. (2017) Acting for animators, 2nd edition, New York, Routledge

Preporučena literatura:
1. Bruder M., Cohn L.M., Olnek M., Pollack N., Previtio R., Zigler S. (1986), A practical handbook for the actor, New York, Vintage
2. Pease A., Pease B. (2004), The definite book of body language, New York, Bantham Books

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Definirati metodologiju izrade animacije likova.
  • Stvoriti vlastite jednostavne animacije koje prikazuju hodanje likova, gestikulaciju, glumu, prste, oči itd.
  • Analizirati i usporediti animacije likova s ​​obzirom na određene likove.
  • Stvoriti vlastita rješenja za animaciju s vidljivom sintezom osnovnih principa i iskustava animacije likova cijele figure, gestikulacije, glume, treptanja oka u složeni animirani niz.

Željeni ishodi učenja

  • Analizirati, prosuditi i preporučiti metodologiju za stvaranje specifičnih animacija likova.
  • Obrazložiti i opravdati vlastiti izbor i animaciju za određeni lik kao rješenje određenog umjetničkog problema, na primjer prikaz određene emocije cijelim tijelom. Uloga granica u umjetničkom djelu
  • Povezati i opravdati animaciju lika kao simbiozu principa animacije, kako bi sami procijenili kako vlastita rješenja animacije likova prikazuju individualnu prirodu lika.
  • Kritički prosuđivati, vrednovati, argumentirati i uspoređivati ​​različita (svoja i tuđa) umjetnička rješenja problema s aspekta animacijskih rješenja u složenom animiranom slijedu.
Podijeli: Facebook Twitter