
Animiranje likova
- Predavanje 15
- Vježbe 15
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Animiranje likova
Oznaka predmeta
22-07-557
Semestar
4
ECTS
3
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• nastave nadogradnju na znanju animacije, te daljnje razumijevanje animacije likova
• nauče tehnike naprednije animacije u svrhu postizanja i izražavanja lika
Ovaj modul je jedna od vitalnih komponenti animacijske vertikale u programu. Modul koristi 3D sredstva (modele, skulpture i platforme) koje su studenti stvorili na drugim modulima u programu. Svaki student pojedinačno stvara i promišlja brojne reference pomoću kojih rješava probleme primjene animacije likova, glume i gesta na vlastite likove. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
Nadograđuje i produbljuje današnje znanje o animaciji pružajući studentima znanje i tehnike naprednije animacije u svrhu postizanja i izražavanja lika.
Ovaj modul je presudan za studente koji u budućnosti žele biti animatori jer se usredotočuje na znanja i vještine koje će ih učiniti stručnjacima. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu pružaju specijaliziranu stručnost u području animacije. Međutim, oni su također važni u procesu stvaranja i konceptualizacije likova (tamo gdje likovi imaju osobnost i karakter koji će se izraziti animacijom).
Literatura
Obvezna literatura:
1. Hooks E. (2017) Acting for animators, 2nd edition, New York, Routledge
Preporučena literatura:
1. Bruder M., Cohn L.M., Olnek M., Pollack N., Previtio R., Zigler S. (1986), A practical handbook for the actor, New York, Vintage
2. Pease A., Pease B. (2004), The definite book of body language, New York, Bantham Books
Minimalni ishodi učenja
- Definirati metodologiju izrade animacije likova.
- Stvoriti vlastite jednostavne animacije koje prikazuju hodanje likova, gestikulaciju, glumu, prste, oči itd.
- Analizirati i usporediti animacije likova s obzirom na određene likove.
- Stvoriti vlastita rješenja za animaciju s vidljivom sintezom osnovnih principa i iskustava animacije likova cijele figure, gestikulacije, glume, treptanja oka u složeni animirani niz.
Željeni ishodi učenja
- Analizirati, prosuditi i preporučiti metodologiju za stvaranje specifičnih animacija likova.
- Obrazložiti i opravdati vlastiti izbor i animaciju za određeni lik kao rješenje određenog umjetničkog problema, na primjer prikaz određene emocije cijelim tijelom. Uloga granica u umjetničkom djelu
- Povezati i opravdati animaciju lika kao simbiozu principa animacije, kako bi sami procijenili kako vlastita rješenja animacije likova prikazuju individualnu prirodu lika.
- Kritički prosuđivati, vrednovati, argumentirati i uspoređivati različita (svoja i tuđa) umjetnička rješenja problema s aspekta animacijskih rješenja u složenom animiranom slijedu.