
Istraživački nacrt
- Predavanje 15
- Vježbe 15
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Istraživački nacrt
Oznaka predmeta
22-07-549
Semestar
6
ECTS
3
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• analizirati osnovne elemente istraživačkog nacrta u istraživačkom projektu
• kritički procijeniti važnost istraživačkog nacrta za istraživački projekt u području dizajna vizualnih komunikacija
Ovaj modul uči studente primijeniti znanje o karakteristikama i elementima istraživačkog nacrta u empirijskim istraživanjima na polju dizajna vizualnih komunikacija. Priprema ih za praktično razumijevanje strateških izbora u prijedlogu istraživačkog nacrta i srodnog istraživačkog projekta, te njihove važnosti za područje dizajna vizualnih komunikacija. Štoviše, studentima omogućuje izradu plana istraživanja koji se može koristiti u različite svrhe.
Studenti koji odaberu ovaj modul razvit će vještine planiranja i provođenja istraživačkog projekta. Stečena znanja omogućit će im da razumiju razlike u pristupima i prepoznaju važnost istraživanja i njegove upotrebe u projektima koji se odnose na dizajn vizualnih komunikacija, što će pridonijeti ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Creswell, J. W. and Creswell. J. D. (2018) Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches.5th edn. Thousand Oaks, California: SAGE.
Preporučena literatura:
1. Leavy, P. (2017) Research Design: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches. New York, NY: The Guilford Press.
Dodatna literatura:
1. Marsh, S. (2018) User Research: A Practical Guide to Designing Better Products and Services. London: Kogan Page.
2. Brace, I. (2008) Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research.2nd edn. London: Kogan Page.
Minimalni ishodi učenja
- Utvrditi osnovne metodološke aspekte i faze procesa istraživanja.
- Usporediti upotrebu pristupa, metoda i strategija u empirijskim sociološkim istraživanjima.
- Samostalno prosuditi jedan istraživački dizajn
- Osmisliti istraživački plan empirijskog projekta.
Željeni ishodi učenja
- Utvrditi i usporediti osnovne metodološke aspekte i faze procesa istraživanja.
- Usporediti i kritički argumentirati upotrebu pristupa, metoda i strategija u empirijskim sociološkim istraživanjima.
- Samostalno prosuditi više istraživačkih dizajna
- Osmisliti nacrt istraživanja empirijskog projekta i obraniti stavove timskog ili grupnog rada za postavljeni nacrt istraživanja.