
Konceptualna ilustracija 1
- Predavanje 15
- Vježbe 15
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Konceptualna ilustracija 1
Oznaka predmeta
22-07-558
Semestar
4
ECTS
3
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• korisničko sučelje i okruženje trenutnog industrijskog standardnog programa za digitalno slikanje
• znanja i vještine potrebne za izradu finaliziranih i prezentabilnih umjetničkih djela
Uvježbati primjenu već stečenih crtačkih i slikarskih znanja, poznavanje kompozicije, prostora, svjetla i boje, crtanje lika i drugih motiva, rješavanje raznih likovnih problema u digitalnom mediju. Ovaj modul poučava specifične metodologije za brzo slikanje, mat slikanje, bacanje fotografija itd., te kako ih ugraditi u svoj tijek rada. Ovaj modul nije obavezan za daljnje usavršavanje učenika u stjecanju vještina digitalnog slikanja. Ovaj modul se odnosi na program kao izbornu jezgru za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
Modul daje jake temelje u sastavljanju rendera 3D imovine, stvaranju digitalnih ilustracija i izradi gotovih digitalnih umjetničkih djela. Modul nudi kritičko znanje i vještine potrebne za izradu finaliziranih, prezentabilnih umjetničkih djela (na primjer, kao dio portfelja). Ovaj modul doprinosi ukupnom razvoju studentskih umjetničkih vještina i znanja te je bitna komponenta za suvremenog umjetnika zbog prevladavajuće potrebe da umjetnost bude u digitalnom mediju. Znanja i vještine predstavljene u ovom modulu dio su temeljnog skupa vještina, profesionalne potrebe u današnjoj industriji računalne grafike.
Literatura
Obvezna literatura:
1. 3D Total (ed.) (2016) Beyond Art Fundamentals, Worcester, 3DTotal Publishing
Preporučena literatura:
1. Gurney J. (2009) Imaginative Realism: How to Paint What Doesn't Exist (Volume 1). illustrated edn, Kansas City, Andrews McMeel Publishing
2. Aleksander N., Tilbury R., 3DTotal Team (ed.) (2012) Beginner's Guide to Digital Painting in Photoshop, Worcester, 3D Total Publishing
Dodatna literatura:
1. 3D Total (ed.) (2016) Beginner's Guide to Digital Painting in Photoshop: Sci-fi and Fantasy, Worcester, 3D Total Publishing
2. 3D Total (ed.) (2016) Master the Art of Speed Painting: Digital Painting Techniques, Worcester, 3D Total Publishing
3. 3D Total (ed.) (2008 - 2016) Digital Painting Techniques: Volume 1-8, Worcester, 3D Total Publishing
4. 3D Total (ed.) (2008 - 2016) Digital Art Masters: Volume 1-9, Worcester, 3D Total Publishing
Minimalni ishodi učenja
- Odabrati pristupe, alate i metode i stilove digitalnog crtanja i slikanja te objasniti njihovu upotrebu
- Razraditi principe i alate brzog slikanja i stvoriti svoja umjetnička rješenja za različite probleme i motive pomoću brzog slikanja
- Stvoriti vlastita rješenja digitalnih ilustracija, od receptivnih i perceptivnih motiva, koristeći odgovarajući stil i metodološki pristup radu s obzirom na zadatak
- Izraditi vlastita idejna rješenja, od skice do konačnog uvjerljivog slikarskog / ilustrativnog rješenja pojedinačno prikladnih motiva, koristeći neovisno odabrane reference, stil, pristup, alate i metodologiju digitalnog slikarstva
Željeni ishodi učenja
- Analizirati, prosuditi i procijeniti upotrebu slikarskih alata i metoda na određenim primjerima
- Analizirati, prosuditi i evaluirati vlastita umjetnička rješenja različitih motiva nastalih metodom brzog slikanja (uzimajući u obzir vrijeme slikanja, 30 minuta, 1 sat, 2 sata itd.)
- Analizirati i procijeniti metodologiju izrade i uspjeh određenog umjetničkog rješenja na primjeru vlastitog rada (ili drugih djela)
- Kritički prosuditi, procijeniti, argumentirati i usporediti različita (vlastita i druga) umjetnička rješenja, od ideje, skice, stila i pristupa, metoda i alata korištenih za stvaranje, do konačnog rješenja